دوربین فیلمبرداری کوچک با نمایشگر لمسی

بازار دیجیتال- شرکت Samsung جدیدترین محصول خود را به بازار دوربین‌های فیلمبرداری دیجیتال معرفی کرده است. این محصول جدید یک دوربین فیلمبرداری مبتنی بر حافظه فلش است که با مدل SC-HMX۲۰C به بازار معرفی شده است.

SC-HMX۲۰C با کارت‌های حافظه SD، SDHC و MMC سازگار است و امکان ارتقای حافظه تا ۸گیگابایت را به کاربرانش می‌دهد.

طراحی این دوربین به گونه‌ای است که حمل و جابه‌جایی آن را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. SC-HMX۲۰C که ابعادی به اندازه کف دست دارد، یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های فیلمبرداری دیجیتال به حساب می‌آید.

این محصول یک دوربین فیلمبرداری Full HD است که وضوح تصویر آن در حالت عکاسی برابر ۴/۶مگاپیکسل بوده و در حالت فیلمبرداری به ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل می‌رسد.

این دوربین فیلمبرداری دارای یک پورت Component است که امکان تماشای فیلم‌های گرفته شده به طور مستقیم روی تلویزیون‌های HDTV را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. البته در این حالت دوربین می‌تواند همزمان شارژ هم بشود.

برای اتصال راحت و سریع به کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ، کاربران می‌توانند از پورت USB این دوربین فیلمبرداری استفاده کنند.

یک پورت HDMI هم از دیگر خروجی‌‌های این دوربین فیلمبرداری است.

SC-HMX۲۰C مجهز به لرزشگیر الکترونیکی دست و تکنولوژی تشخیص چهره است.

این دوربین فیلمبرداری که وزنی برابر ۳۰۹گرم دارد، امکان فیلمبرداری با سرعت ۳۰فریم در هر ثانیه را به کاربرانش می‌دهد. دوربین فیلمبرداری جدید Samsung مجهز به تکنولوژی icheck است که امکان اطلاع کاربران از حجم حافظه و طول عمر باتری باقی مانده را به آنها می‌دهد.

نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۷/۲اینچ است. این نمایشگر از نوع لمسی است.

شرکت Samsung اعلام کرده است که دوربین فیلمبرداری مدل SC-HMX۲۰C خود را از ماه مه سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه خواهد کرد. با این حال هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است.