کمیاب‌شدن کارت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول تلفن‌همراه در تهران و برخی شهرهای دیگر که به فروش گران‌تر این کارت‌ها در بازار منجر شده است، موضوعی بود که طی روزهای گذشته نارضایتی متقاضیان را به دنبال داشته و در رسانه‌ها منعکس شد، اما ... کمیاب‌شدن کارت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول تلفن‌همراه در تهران و برخی شهرهای دیگر که به فروش گران‌تر این کارت‌ها در بازار منجر شده است، موضوعی بود که طی روزهای گذشته نارضایتی متقاضیان را به دنبال داشته و در رسانه‌ها منعکس شد، اما شرکت ارتباطات سیار تنها با انعکاس اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که برای تامین کامل کارت‌شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه‌ اول، تا پایان ماه ‌جاری، پنج‌میلیون کارت‌ شارژ در دفاتر خدمات ارتباطی سراسر کشور توزیع می‌شود.

به گزارش «ایسنا»، ‎شرکت ارتباطات سیار در اطلاعیه‌ای از مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری خود خواسته است که هیچ نگرانی بابت تامین کارت ‌شارژ خود نداشته و به اندازه نیاز فعلی خود، کارت‌ شارژ خریداری کنند. در اطلاعیه این شرکت آمده است: شرکت ارتباطات‌ سیار ایران برای تامین نیاز واقعی مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری خود، با دو برابر کردن ظرفیت تولید، در ماه ‌جاری پنج‌میلیون قطعه کارت ‌شارژ وارد بازار می‌کند. شرکت ارتباطات ‌سیار ایران در پایان این اطلاعیه، به مشترکان خود توصیه کرده از بهترین و مطمئن‌ترین روش تامین کارت‌ شارژ که خرید اینترنتی از طریق وب‌سایت این شرکت به آدرس WWW.MCI.IR است، استفاده کنند.

عرضه سیم‌کارت هدیه به خریداران ایرانسل در دهه‌فجر

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اعلام کرد، به مناسبت دهه مبارک فجر به تمامی افرادی که در فاصله ۱۲ تا ۲۲بهمن سال‌جاری، سیم‌کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل خریداری و فعال کنند، یک سیم‌کارت اعتباری هدیه خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان برای دریافت سیم‌کارت هدیه باید در فاصله ۱۲ تا ۲۲ بهمن نخستین تماس را از سیم‌کارت خریداری شده برقرار و ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. گفتنی است، مشترکان پس از دریافت سیم‌کارت هدیه اعتباری ایرانسل توسط شرکت پست باید حداکثر ۳۰روز پس از ثبت‌نام سیم‌کارت خریداری شده نخستین تماس از سیم‌کارت هدیه برقرار شود، زیرا در غیر این صورت سیم‌کارت هدیه باطل خواهد شد.