۹۰۰ دستگاه مولتی‌مدیا که امکان استفاده همزمان دو شبکه PSTN و اینترنت را فراهم می‌کند، تا پایان سال در سطح استان تهران نصب خواهد شد.

محسن حمزه‌زاده، رییس اداره پشتیبانی فنی ارتباطات همگانی شرکت مخابرات استان تهران، در گفت‌وگو با سیتنا، اظهار داشت: مخابرات استان تهران در زمینه نصب سیستم‌های مولتی مدیا در راستای دولت الکترونیک فعالیت گسترده و چشمگیری داشته و تاکنون بالغ بر۵۰۰ دستگاه مولتی‌مدیا نصب کرده است.

وی افزود: این دستگاه‌ها قابلیت استفاده همزمان از تلفن و اینترنت را دارا بوده و در فرودگاه‌ها، متروها، دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی و مکان‌های عمومی قابلیت نصب دارند.

حمزه‌زاده، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مولتی‌مدیا، علاوه بر ارائه خدمات اینترنتی، قابلیت گرفتن عکس و ارائه پرینت و همچنین دانلود را داراست و مشترکان می‌توانند همزمان از دو شبکه PSTN و اینترنت استفاده کنند.

این مقام مسوول، استفاده از این دستگاه‌ها را از طریق کارت‌های اعتباری تلفن‌های همگانی مقدور دانست و افزود: از این طریق، با سرعتی مناسب به مشترکان سرویس‌دهی می‌شود.

حمزه‌زاده، اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال بالغ بر ۹۰۰ دستگاه مولتی‌مدیا در سطح استان تهران نصب شده باشد و در خصوص هزینه استفاده از این دستگاه‌ها نیز اظهار داشت: هزینه آن برابر تعرفه‌های موجود و براساس مصوبه مجمع شرکت مخابرات است.