سونی‌اریکسون و عرضه مدل‌های جدید

شرکت تولید‌کننده تلفن‌همراه سونی‌اریکسون دو گوشی جدید خود را با نام‌های R۳۰۰ Radio و R۳۰۶ Radio وارد بازارهای هند کرد. به گفته مسوولان شرکت سونی‌اریکسون، همان‌طور که از نام‌این دو گوشی مشخص است، دو گوشی جدید سونی‌اریکسون به طور خاص برای افرادی که علاقه زیادی به گوش‌دادن رادیو دارند طراحی و ساخته شده‌اند.

دو گوشی R۳۰۰ و R۳۰۶ سونی‌اریکسون، علاوه بر موج FM رادیو که در بیشتر گوشی‌های معمول یافت می‌شود، از موج فرکانسی AM رادیو نیز پشتیبانی می‌کنند. گفتنی است این دو گوشی امکان گوش‌دادن به رادیو با صدای بلند و از طریق اسپیکر را نیز برای کاربران

فراهم می‌کنند.

همچنین در این دو گوشی جدید سونی‌اریکسون به منظور جلب رضایت کاربران، از سیستم صوتی سه‌بعدی استفاده شده است. علاوه بر این در دو گوشی R۳۰۰ و R۳۰۶ سیستم صوتی و حجم صدا با‌کیفیت بیشتری پخش می‌شود. این دو گوشی به کلید خاصی برای کنترل کیفیت صدا پخش‌شده مجهز هستند.

گوشی R۳۰۰ به صورت کلاسیک طراحی شده و دارای دوربین VGA است و گوشی R۳۰۶ دوربین ۳/۱مگاپیکسلی را در خود جای داده است. هردو گوشی به فن‌آوری بلوتوث مجهز هستند.

همچنین ‌اریکسون دو گوشی جدید دیگر خود را با نام‌های T۲۷۰ و T۲۸۰ به بازار تلفن‌همراه معرفی کرد. این دو گوشی با قصد طراحی زیبا و حرفه‌ای تولید شده‌اند.

دو گوشی T۲۷۰ و T۲۸۰ با افزایش تقاضای بازار برای خرید گوشی‌های کاربردی شرکت سونی‌اریکسون طراحی شده‌اند. این دو گوشی علاوه بر زیبایی ظاهری، به صورت ساده طراحی شده‌اند و در حد معمول، امکانات مبتدی مورد استفاده برای کاربران حرفه‌ای را در برگرفته‌اند.

گوشی T۲۸۰ با ضخامتی کمتر از ۱۳میلی‌متر، از سری گوشی‌های باریک سونی‌اریکسون است و دارای دوربین ۳/۱ و رادیو FM می‌باشد.

گوشی T۲۷۰، علاوه بر رادیو FM و سیستم ارتباطی بلوتوث، به کلید سریع برای دسترسی به دفتر تلفن، تقویم و سرویس پیام‌رسان مجهز شده است. گفتنی است این گوشی دوربین ندارد.

این دو گوشی قرار است طی سه‌ماه نخست سال ۲۰۰۸ در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی، مسی و نقره‌ای به کاربران عرضه شوند. مسوولان سونی‌اریکسون تاکنون قیمت مشخصی برای این گوشی‌ها اعلام نکرده‌اند.