فعالان بازار از افزایش 100هزار ریالی قیمت سیم کارت صفر و کارکرده کد هشت همراه اول در بازار تهران خبر دادند. این در حالی است که سایر کدهای سیم‌کارت اپراتور اول بدون نوسان قیمت در بازار عرضه می‌شوند.

فروشندگان بازار می‌گویند با وجودی که طی دو روز گذشته عرضه سیم‌کارت کد «۸» همراه اول کاهش یافته، افزایش قیمت این سیم‌کارت دور از انتظار نبود. در حال حاضر این کد به بهای سه میلیون ریال خریداری و به بهای سه میلیون و ۱۰۰هزار ریال فروخته می‌شود.
سیم‌کارت کارکرده کد «8» نیز به بهای دو میلیون و 800هزار ریال به فروش می‌رسد. بهای فروش سیم کارت صفر کدهای «2»، «3»، «4»، «5»، «6» و «7» به ترتیب پنج میلیون و 900هزار ریال، چهار میلیون و 700هزار ریال، سه میلیون و 900هزار ریال، سه میلیون و 800هزار ریال، سه میلیون و 600هزار ریال و سه میلیون و 400هزار ریال است.
در همین حال سیم‌کارت کارکرده کدهای فوق به بهای پنج میلیون و ۱۵۰هزار ریال، سه میلیون و ۷۰۰هزار ریال، سه میلیون و ۳۰۰هزار ریال، سه میلیون و ۲۵۰هزار ریال، سه میلیون و ۱۰۰هزار ریال و سه میلیون و ۵۰هزار ریال خریداری و با افزایش قیمت ۱۰۰هزار ریالی به فروش می‌رسند.