گردهمایی ۴روزه در بارسلونای اسپانیا از هفتم بهمن ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه سال جاری با حضور شرکت‌های بزرگ دنیا در عرصه IT ادامه می‌یابد. این همایش و گردهمایی جهانی، همه ساله توسط شرکتی فرانسوی با هدف ارتباط هرچه بیشتر بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات در مناطق مختلف اروپا برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان این گردهمایی، توزیع‌کنندگان معتبر از کشورهای منطقه EMEA (که عبارتند از اروپا، آسیای میانه و آفریقا) و میزبانان آنها برندها و صاحبان کالا هستند.

شرکت فراسو امسال نیز برای دومین سال متوالی به عنوان یکی از اسپانسرها در این رویداد و با هدف گسترش و تقویت شبکه توزیع محصولات خود در بازارهای اروپای شرقی، مرکزی و آفریقایی در این همایش شرکت می‌کند. دستاورد حضور فراسو در گردهمایی Distree۲۰۰۷ سال گذشته علاوه بر انتخاب یکی از محصولات این شرکت به عنوان رتبه سوم در بخش نوآوری، گسترش توزیع محصولات فراسو در کشورهای شمال آفریقا و خاورمیانه بوده است.

همه ساله از مهمترین برنامه‌های این گردهمایی، ارائه آمار و شاخص‌های مختلف ازبازار IT منطقه و نحوه عملکرد فعالان این حوزه است که توسط شرکت‌های بزرگ تحقیقاتی در اختیار همگان قرار می‌گیرد. بر اساس این آمارها توزیع‌کنندگان و شرکت‌ها می‌توانند اهداف و سیاست‌های آتی خود را برنامه‌ریزی کنند.

امسال نیز شرکت فراسو با هماهنگی‌های لازم و تنظیم دیدارها میزبان توزیع‌کنندگان فعال در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر از کشورهای مختلف منطقه و اروپای شرقی و .... خواهد بود که به بررسی امکانات و راه کارهای گسترش بازار محصولات خود در این کشورها می‌پردازد.