هاردهای اکسترنال MaxTor به بازار داخلی می‌آیند

بازاردیجیتال- شرکت Maxtor سری جدیدی از هاردهای اکسترنال خود را در سه مدلone Touch ، one Touch ۴plus

و one Touch ۴mini به بازار جهانی عرضه کرده که این هاردها دارای طراحی جدید و امکانات کامل‌تری نسبت به مدل‌های قبلی هستند. طبق اعلام سعادت، کارشناس فروش سازگار ارقام، نمایندگی فروش این محصولات مدلone Touch ۴plus از هاردهای با قابلیت این سری است که در متن زیر به تشریح مشخصات آن می‌پردازیم.

طبق اعلام این کارشناس فروش، این هارد یک هارد اکسترنال همه فن حریف در زمینه ذخیره اطلاعات است که برای تهیه Backup از اطلاعات شخصی، عکس‌های دیجیتالی، فیلم و دیگر فایل‌های ضروری مناسب است. هاردهای سری one Touch ۴ plus در ظرفیت‌های ۲۵۰GB، ۵۰۰GB و ۷۵۰GB به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند که کاربران با ظرفیت ۷۵۰GB این هارد می‌توانند ۲۴۰هزار عکس یا ۱۲هزار و ۵۰۰ساعت موسیقی در آن ذخیره کنند.

علاوه‌بر این هاردهای اکسترنال one Touch ۴ plus به قاب فلزی که از استحکام بالاتری نسبت به دیگر هاردهای اکسترنال برخوردار است مجهز است.

تجهیز به برنامه بازیابی

Maxtor saFecty Drill که می‌تواند هنگام بروز حوادث مختلف یا حمله ویروسی با بازگرداندن اطلاعات کاربران به وضعیت قبل از حادثه اطلاعات کاربر را نجات دهد.

MaxTor safety Drill در سیستم عامل ویندوز xp و vista اجرا شده و با درایوهایی که NTFS فرمت شده سازگارند.

به گفته سعادت هارداکسترنال one Touch ۴ plus با سرعت ۷۲۰۰دور بر دقیقه کار کرده و قادر است یک پوشه استاندارد را در ۵۱ثانیه توسط پورت usb انتقال دهد که این زمان هنگام استفاده از پورت Firewire ۴۰۰ به یک دقیقه و ۱۵ثانیه افزایش یافته که نشان‌دهنده سرعت بیشتر usb نسبت به Fire wire است.

تعریف کلمه رمز روی اطلاعات به وسیله این هارداکسترنال از سایر ویژگی‌های one Touch ۴plus است. طبق اعلام سازگار ارقام، این هارد هنوز وارد بازار داخلی نشده است، اما به محض ورود به بازار، تعیین قیمت و با ضمانت سازگار ارقام به فروش می‌رسد.