بازار خریدوفروش سیم‌کارت، در هفته‌ای که گذشت با بی‌رونقی سپری شد و تنها برخی از کدهای قدیمی اپراتور اول به دلیل کاهش عرضه در بازار پنج منطقه تهران با افزایش قیمت روبه‌رو شد و سایر کدهای سیم‌کارت همراه اول باثبات قیمت در بازار عرضه شد.

در اوایل هفته‌ای که گذشت سیم‌کارت صفر و کارکرده همراه اول در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران بدون نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار گرفت. بی رونقی بازار سیم‌کارت که ناشی از کاهش خرید و فروش این کالا در مناطق مختلف تهران بود از دلایل ثبات قیمت سیم‌کارت‌ها بود.
در اواسط هفته‌ای که گذشت اکثر کدهای قدیمی صفر و کارکرده همراه اول از جمله «1»، «2»، «3» و «4» به دلیل کاهش عرضه در مناطق مختلف تهران با افزایش قیمت 100 تا 200هزار ریالی فروخته شد.
همچنین در اواخر هفته‌ای که گذشت ثبات قیمت در بازار سیم‌کارت همراه اول حکم‌فرما شد و متقاضیان این کالا را بدون نوسان قیمت خریداری کردند. بازار خریدوفروش سیم‌کارت اعتباری همراه اول (۰۹۱۹) نیز نسبت به هفته گذشته دست خوش تغییر قیمت نشد.
در همین حال، بازار سیم‌کارت‌های ثابت و اعتباری ایرانسل نیز در هفته‌ای که گذشت با رکود قیمت مواجه شد. سیم‌کارت تالیا نیز بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت. اکثر کارشناسان حوزه سیم‌کارت پیش‌بینی کردند که سیم‌کارت همراه اول در هفته آینده با نوسان قیمت اندکی در بازار عرضه شود.