نوکیا5700 ارزان شد

عرضه گوشی نوکیا مدل ۵۷۰۰ که فاقد گارانتی رسمی‌است در بازار تلفن‌همراه پایتخت کاهش یافت. با کاهش عرضه این گوشی توسط واردکنندگان عمده غیرقانونی گوشی تلفن همراه در سطح بازار تلفن همراه، در روزهای آتی شاهد کمیاب شدن و افزایش قیمت نسبی این مدل خواهیم بود.

به دلیل قیمت مقرون به صرفه و امکانات بالای این گوشی، متقاضیان خرید نوکیا ۵۷۰۰ نسبت به عرضه آن در بازار زیاد است.

این گوشی که چندی پیش به علت امکانات مناسب با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شده بود، در حال حاضر به بهای دو میلیون و ۴۹۰ هزار ریال فروخته می‌شود.

گوشی نوکیا مدل ۵۷۰۰ دارای قابلیت‌هایی از جمله انتقال و پخش موسیقی، دوربین دو مگا پیکسلی، پخش ویدیو و سیستم هوشمند ۳G است.

این گوشی دارای سیستم عامل نسخه ۲/۹ سیمبین (symbian ) است که به کاربر امکان استفاده از نرم‌افزارهای متعددی می‌دهد.

۵۷۰۰ در باند‌های فرکانسی UMTS / GSM ۸۵۰ / ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ به مشترکان خدمات ارتباطی می‌دهد و در ابعاد (طول : ۱۰۸‌، عرض: ۵۰ و ضخامت: ۱۷میلیمتر‌) ساخته شده است.

سیستم پخش این گوشی پلی فونیک ۶۴کاناله است و به این دلیل که قابلیت پخش فرمت‌های متفاوتی از جمله AAC, AAC+, eAAC+, MP۳, MP۴, M۴A, WMA, Mobile XMF, SP-MIDI, AMR (NB-AMR), RealAudio ۷,۸,۱۰, True tones (WB-AMR), WAV را دارد انتقال موسیقی در آن بسیار آسان و سریع انجام می‌شود.

حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸مگابایت به صورت فلش و ۶۴مگابایت به صورت حافظه اختصاص یافته برای پردازنده گوشی است.

البته جداره‌ای هم برای استفاده از کارت حافظه خارجیmicro sd تا دو گیگابایت در این گوشی تعبیه شده که امکان ذخیره‌سازی

حدود یک‌هزار و ۵۰۰ آهنگ (حدود ۸۶ ساعت موسیقی) را به کاربر می‌دهد.

۵۷۰۰ وزنی در حدود ۱۱۵گرم دارد و صفحه نمایش آن با توانایی ترکیب بیش از ۱۶‌میلیون رنگ، ارائه تصویر به صورت شفاف نیز یکی از ویژگی‌های خاص این گوشی جدید نوکیا محسوب می‌شود.

نوکیا ۵۷۰۰ در ماه مارس (فروردین ماه سال جاری) سال ۲۰۰۷ در دو رنگ مشکی و قرمز وارد بازار جهانی شد و پس از سه ماه تاخیر از اواخر تیرماه وارد بازار تهران شد.