فروشندگان سیم‌کارت، از افزایش قیمت 100 تا 200‌هزار ریالی سیم‌کارت صفر و کارکرده همراه اول در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران خبر دادند.

یکی از این فروشندگان در این باره می‌گوید: بهای خرید و فروش کدهای «۱»، «۲»، «۳» و «۴» سیم‌کارت اپراتور اول به دلیل کاهش عرضه در مناطق مختلف تهران بالا رفته است که اگر این روند ادامه داشته باشد مجددا شاهد افزایش قیمت این کالا خواهیم بود.
سیم‌کارت صفر کدهای «2»، «3» و «4» به ترتیب به بهای پنج‌میلیون و 800‌هزار ریال، چهار‌میلیون و 600‌هزار ریال و سه‌میلیون و 800‌هزار ریال خریداری می‌شود و با افزایش قیمت 100 تا 150‌هزار ریالی نسبت به قیمت خرید آن به فروش می‌رسد. در همین حال سیم‌کارت کارکرده کد یک، دو، سه و چهار به بهای پنج‌میلیون و 950‌هزار ریال، پنج‌میلیون و 450‌هزار ریال، سه‌میلیون و 800‌هزار ریال و سه‌میلیون و 200‌هزار به فروش می‌رسد.
بهای فروش سیم‌کارت صفر کدهای «۵»، «۶»، «۷» و «۸» همراه اول به ترتیب سه‌میلیون و ۸۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۶۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۵۵۰‌هزار ریال و سه‌میلیون ریال است. سیم‌کارت کارکرده کدهای فوق به قیمت سه‌میلیون و ۱۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۵۰‌هزار ریال، دو‌میلیون و ۹۰۰‌هزار ریال و دو‌میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال خریداری و با افزایش قیمت ۱۰۰‌هزار ریالی به فروش می‌رسند.