k800 گران شد، 6300 ارزان

در پی کاهش عرضه گوشی سونی اریکسون مدل k۸۰۰، فعالان بازار از افزایش قیمت ۱۲۰‌هزار ریالی این مدل در سطح بازار تلفن همراه تهران خبر دادند. در بازار تلفن همراه جمهوری تهران این گوشی با گارانتی متفرقه که چندی پیش به بهای دو‌میلیون و ۲۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسید، با افزایش قیمت فوق در سطح بازار تلفن همراه با بهای دو‌میلیون و ۳۲۰‌هزار ریال معامله شد.

فعالان بازار گوشی می‌گویند مدتی است که عرضه این گوشی توسط توزیع کنندگان غیرقانونی در بازار تلفن همراه کاهش یافته است.

این گوشی از بدو ورود به بازار به دلیل برخورداری از دوربین عکاسی و فیلمبرداری سه مگاپیکسلی مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است.

اما از سویی دیگر فروشندگان گوشی نوکیا از کاهش قیمت ۱۴۰‌هزار ریالی مدل ۶۳۰۰ این برند در سطح بازار تلفن همراه جمهوری تهران خبر دادند. افزایش عرضه این گوشی که دارای ظاهری کلاسیک است باعث شده تا اکثر فروشندگان قیمت این مدل نوکیا را پایین بیاورند.

این گوشی که اوایل اردیبهشت ماه سال جاری به بازار تهران عرضه شد در حال حاضر به بهای یک‌میلیون و ۸۹۰‌هزار ریال فروخته می‌شود.

گوشی۶۳۰۰ نوکیا از بدو ورود به بازار به دلیل ظاهری متفاوت نسبت به سایر مدل‌های موجود برند نوکیا مورد استقبال چشمگیر کاربران این برند قرار گرفت. در عین حال فروشندگان تلفن همراه گوشی ۶۳۰۰ نوکیا و W۸۱۰ سونی اریکسون را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این بازار معرفی کردند.

گوشی w۸۱۰ سونی اریکسون به دلیل قیمت مقرون به صرفه و امکانات مناسب از سوی فروشندگان به عنوان پرفروش‌ترین مدل این برند در سطح بازار تلفن همراه جمهوری تهران عنوان شد.

این گوشی که به بهای یک‌میلیون و ۸۵۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد، با وزنی در حدود ۹۹گرم از اوایل سال ۲۰۰۶ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه عرضه شده است.

این محصول دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، قابلیت بزرگنمایی چهار برابر، حافظه داخلی ۲۰ مگابایت، کارت memory stick duo pro، قابلیت ارتقای حافظه جانبی تا دو گیگا بایت و مجهز به سیستم پخش صدای پلی فونیک ۴۰ کاناله است.