فروشندگان تلفن‌همراه در بازار جمهوری تهران، گوشی N73 نوکیا، W880 سونی‌اریکسون و D900i سامسونگ را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این بازار در اولین روزهای هفته جاری معرفی کردند.

فروشندگان نوکیا در بازار تلفن‌همراه جمهوری تهران، پرفروش‌ترین گوشی این برند را مدل N۷۳ معرفی و قیمت آن را در حدود سه‌میلیون و ۲۵۰‌هزار ریال اعلام کردند.
N73 نوکیا گوشی ای 116 گرمی است که در ماه آوریل سال 2006 وارد بازار جهانی شد و به دلیل امکانات بالا مورد استقبال اکثر کاربران ایرانی قرار گرفت.


گوشی N73 مجهز به دوربین عکاسی و فیلمبرداری 2/3 مگاپیکسلی‌، حافظه داخلی 42 مگابایتی بوده و با رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و سفید در بازار موجود است.
گوشی ۷۱ گرمی سونی اریکسون مدل W۸۸۰ که به بهای دو‌میلیون و ۸۰۰‌هزار ریال فروخته می‌شود به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این برند در سطح بازار تلفن‌همراه معرفی شد.


این گوشی در رنگ‌بندی قرمز، مشکی، نقره‌ای و استیل از ماه فوریه سال ۲۰۰۷ میلادی به بازار جهانی عرضه شده است. گوشی W۸۸۰ سونی اریکسون دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو‌مگاپیکسلی و دوربین دوم VGA با فوکوس اتوماتیک‌، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲‌هزار و ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلی ۱۶مگابایت، حافظه‌جانبی یک گیگابایت کارت حافظه (‌Memory Stick Micro (M۲ و قابلیت ارتقا تا چهار گیگابایت و مجهز به سیستم پخش صدای پلی فونیک است.
اینترفیس این مدل کاملا شبیه به اینترفیس بهترین گوشی دوربین دار این شرکت یعنی K850 است که همه این عوامل باعث محبوبیت و فروش بالای آن در بازار بوده است.
D۹۰۰i سامسونگ که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهانی شده جزو گوشی‌های ظریف و مدرن کشویی سامسونگ دسته‌بندی می‌شود که با تکیه بر کیفیت بالای رادیو به بازار ارائه شده است.


این گوشی با قیمت مقرون به صرفه در حدود دو‌میلیون و ۲۵۰‌هزار ریال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
دکمه‌های شماره‌گیری D900i به دلیل نور پس‌زمینه سفید به طور کاملا جداگانه و در هر شرایطی واضح و نورانی دیده می‌شوند‌.
این گوشی به دلیل ۸۵ گرم وزن و ۹/۱۲میلیمتر ضخامت یک ‌گوشی ظریف محسوب می‌شود‌، البته باید توجه داشت که وزن کم این گوشی به علت استفاده از قطعات پلاستیکی به جای قطعات فلزی است‌.