دوربینی برای کاربران خانگی - ۲ بهمن ۸۶

بازار دیجیتال- شرکت Olympus یکی از جدیدترین محصولاتش را به بازار دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی و عرضه کرده است. این دوربین جدید با مدل FE-۲۹۰ به بازار معرفی شده است. FE-۲۹۰ یک دوربین عکاسی دیجیتال ساده و مناسب برای کاربران مبتدی و نیمه حرفه‌ای و کاربردی‌های خانگی است.

وضوح تصویر این دوربین ۱/ ۷ مگاپیکسل بوده و لنز آن از نوع wide-angle است. این دوربین امکان زوم اپتیکال تا ۴برابر را داشته و قدرت زوم دیجیتال آن هم به ۴برابر می‌رسد.

به این ترتیب کاربران می‌توانند بعضی حالت‌‌های مختلف عکاسی را با استفاده از این دوربین عکاسی تجربه کنند.

FE-۲۹۰ قابلیت عکاسی در ۱۶حالت مختلف را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دوربین امکان فیلمبرداری با سرعت ۱۵فریم در هر ثانیه با دو وضوح تصویر ۴۸۰×۶۴۰ و ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل را دارد.

دوربین عکاسی جدید Olympus یک دوربین مبتنی بر حافظه فلش است. حافظه داخلی این دوربین ۹/۶مگابایت بوده و امکان ارتقای حافظه تا ۱ و ۲گیگابات را با استفاده از کارت‌های حافظه xd-picture دارد.

این دوربین مجهز به زوم خودکار، تکنولوژی کاهش قرمزی چشم و تنظیم خودکار روشنایی تصویر است. FE-۲۹۰ دارای امکان لرزش‌گیر دیجیتالی دست بوده و مجهز به امکان IN-Camera Help Guide است که توضیح مختصری از تنظیم‌های مختلف و کاربردهای متنوع دوربین را روی نمایشگر آن برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

این دوربین عکاسی ۱۴۲گرمی مجهز به یک نمایشگر LCD رنگی با اندازه ۳ اینچ است که وضوح تصویر آن به ۲۳۴۰۰۰پیکسل می‌رسد. این نمایشگر دارای تکنولوژی تنظیم نور تصویر است که برای عکاسی در فضای خارج از خانه مناسب است.

این محصول به وسیله یک پورت USB نسخه ۲ به کامپیوترهای شخصی متصل می‌شود.

شرکت Olympus اعلام کرده است که دوربین جدید مدل FE-۲۹۰ خود را با قیمتی در حدود ۳۸۵دلار به فروش می‌رساند.