ظهور کارت گرافیک جدید XFX در بازار داخلی

بازار دیجیتال- Editoin ۸۸۰۰ GT Alpha Dog کارت گرافیک جدید XFX است که به تازگی وارد بازار شده است. طبق اعلام سازگار ارقام، نمایندگی فروش این کالا، GT۸۸۰۰ جدیدترین محصول از نسل هشتم کارت های گرافیک XFX است که در سه سریnormal ۱/۸GH۶۰۰، Extreme ۶۴۰ MHZ و xxx۶۷۰ MHZ به بازار عرضه شده و دارای بالاترین تکنولوژی و قابلیت‌های مربوط به نمایش رنگ است و وضوح تصویری که می‌توان از DVI-out آن مشاهده کرد، تفاوت در نمایش رنگ‌ها را نمایان می‌کند. استفاده از تکنولوژی multi Display در این کارت گرافیک نیز کاربران را قادر می‌سازد تا تصویر را روی تلویزیون، مانیتور یا هر دوی آنها به طور همزمان مشاهده کرده و از چندین تصویر در آن واحد لذت برند.

GT Aphla Dog ۸۸۰۰ با استفاده از چیپ G۹۲، اولین کارت گرافیک کمپانی XFX است که معماری PCI-E ۲/۰ را پشتیبانی می‌کند.

به عبارتی سرعت انتقالی معادل

دو برابر PCI-E۱/۰ که در کارت‌های گرافیک قبلی وجود داشت، دارد. طبق اعلام سازگار ارقام، فن به کار رفته در GT۸۸۰۰ بزرگ‌تر از مدل‌های دیگر بوده و فضای بهینه‌ای که از آلومینیوم تهیه شده، جریان همرفتی هوا را در فضای داخل کارت گرافیک بهتر کرده و در نتیجه دمای کارت گرافیک را بین ۸ تا ۱۵درجه سانتیگراد خنک‌تر از مدل‌های دیگر نگه می‌دارد.

ضمن اینکه این فضا به صورتی طراحی شده است که GT۸۸۰۰ فقط به اندازه یک Slot، فضای سیستم را اشغال می‌کند.

همچنین این کارت گرافیک از Directx۱۰ به طور کامل پشتیبانی کرده و در تمام مدل‌ها، تکنولوژی‌های جدیدHDCP، SLI، HDTV ارائه شده و آماده بهره‌برداری است.

سازگار ارقام، بالاترین رزولوشن این کارت گرافیک را ۱۶۰۰×۲۵۶۰ اعلام کرده و می‌گوید: این کارت گرافیک دارای ۵۱۲مگابایت حافظه DDR۳ است و با سیستم عامل windows vista به خوبی سازگار است.

این کارت گرافیک در حال حاضر با قیمت ۳۰۵هزار تومان و ضمانت سازگار ارقام به فروش می‌رسد.