در حالی که طی روزهای اخیر به دلیل واگذاری سیم‌کارت‌های ثبت‌نامی از سوی شرکت مخابرات، شاهد ثبات قیمت سیم‌کارت‌های همراه اول بودیم، در بازار سیم‌کارت روز گذشته تهران، برخی از کدهای این اپراتور با افزایش قیمت 150 تا 250‌هزار ریالی فروخته شدند.

فروشندگان در این باره می‌گوید: به علت کاهش عرضه و افزایش تقاضا برای خرید سیم‌کارت همراه اول با کدهای «۱»، «۲» و «۳»، اکثر فروشندگان در پنج منطقه تهران با افزایش قیمت ۱۵۰ تا ۲۵۰‌هزار ریالی کدهای فوق را فروختند.
در همین حال سایر کدهای اپراتور اول بدون نوسان قیمت نسبت به گذشته در اختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد.
میانگین قیمت سیم‌کارت صفر همراه اول در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران با کد‌های «۲»، «۳»، «۴»، «۵»، «۶»و «۷» به ترتیب به بهای پنج‌میلیون و ۴۵۰‌هزار ریال، چهار‌میلیون و ۷۰۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۸۰۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۶۰۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال و سه‌میلیون ریال است.
در همین حال سیم‌کارت کارکرده کد‌های فوق به ترتیب به بهای پنج‌میلیون و 400هزار ریال، چهار‌میلیون و 50‌هزار ریال، سه‌میلیون و 600‌هزار ریال، سه‌میلیون و 100‌هزار ریال، سه‌میلیون و 150‌هزار ریال، سه‌میلیون و 50‌هزار ریال، دو‌میلیون و 900‌هزار ریال و دو‌میلیون و 700‌هزار ریال خریداری می‌شود.
کدهای فوق با افزایش قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰‌هزار ریالی در بازار سیم‌کارت تهران به فروش می‌رسد.