توشیبا و عرضه دستگاه‌های فتوکپی چند منظوره

بازار دیجیتال- اگر قصد دارید برای محل کار خود یک دستگاه فتوکپی چند منظوره تهیه کنید که علاوه بر انجام عملیات مختلف حجم کمی هم اشغال کند، توشیبا یک دستگاه برای شما دارد. طبق اعلام بدرالکتریک، e.studio ۳۵۱C یک دستگاه چند منظوره دیجیتالی سیاه و سفید با قابلیت چاپ رنگی است. این دستگاه با دارا بودن مکانیزم تشخیص خودکار اسناد سیاه و سفید از رنگی، باعث کاهش مصرف جوهر و در نتیجه کاهش هزینه مالکیت (TCO) می‌شود.

e.Studio ۳۵۱C با بهره‌مندی از تکنولوژی e-BRIDGE۲ امکان انجام عملیاتی چون کپی، پرینت، اسکن و فاکس را به صورت یکجا فراهم آورده و باعث صرفه‌جویی در زمان و فضا می‌شود.

این دستگاه همچنین با قابلیت قرارگیری در محیط شبکه و سیستم‌های امنیتی پیشرفته، همراه با نرم‌افزار جدید e-BRIDGE Viewer جست‌وجوی سریع فایل‌ها در بایگانی الکترونیکی و ارسال مستقیم اسناد برای چاپ را بدون نیاز به کامپیوتر مقدور می‌کند.

قابلیت استفاده به عنوان اسکنر، چاپگر، دستگاه فاکس و کپی، سرعت چاپ ۳۵صفحه در دقیقه با دقت زوم dpi ا۶۰۰×۶۰۰، سرعت کپی ۳۵ صفحه سیاه و سفید و ۱۱ صفحه رنگی در دقیقه با دقت dpi ا۶۰۰×۶۰۰ و سرعت ۵۰ سیاه و سفید، ۴۵اسکن خاکستری و ۴۰ اسکن رنگی از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. حافظه استاندارد این دستگاه نیز ۳۸۴مگابایت و حافظه هارددیسک آن ۸۰گیگابایت است.

این دستگاه با قیمت ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان و ضمانت بدرالکتریک به فروش می‌رسید.

این شرکت همچنین مدل‌های ۲۵۰۰C و ۳۵۰۰C از سری e.STUDIO را جزو مدل‌های پرفروش این برند معرفی کرد که کاربران به وسیله این دستگاه‌های تمام رنگی می‌توانند اسناد رنگی را با سرعت و کیفیت بالا و هزینه پایین تهیه کنند.

این دستگاه‌ها نیز با بهره‌مندی از تکنولوژی اBRIDGE۲ا-e، امکان انجام کلیه عملیات از قبیل کپی، پرینت، اسکن و فاکس اینترنتی را به صورت یکجا فراهم آورده و باعث صرفه‌جویی در زمان و فضا می‌شوند. دستگاه‌های مذکور دارای ویژگی‌هایی چون سرعت چاپ و کپی ۳۵/۳۵ صفحه سیاه و سفید و ۳۵/۲۵صفحه رنگی در دقیقه، سرعت ۵۰اسکن رنگی، ۴۵ اسکن خاکستری و ۴۰اسکن رنگی در دقیقه هستند.

۲۵۰۰C و ۳۵۰۰C به ترتیب با قیمت ۱۴میلیون و ۷۰۰هزار و ۱۶میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.