عرضه دو چاپگر چندکاره جدید از اپسون به بازار

بازار دیجیتال- مدل‌هایStylus photo rx۶۱۰ وStylus Cx۸۳۰۰ از چاپگرهای جدید اپسون هستند که مادیران وعده حضور آنها را به بازار داخلی طی هفته‌های آینده داده است. طبق اعلام این نمایندگی، Stylus Cx۸۳۰۰ که قابلیت استفاده به عنوان دستگاه کپی بدون نیاز به کامپیوتر را دارد، دارای ویژگی‌هایی چون، وضوح چاپ dpiا۵۷۶۰×۱۴۴۰، دقت اسکن ۱۲۰۰×۲۴۰۰، سرعت چاپ ۳۲ صفحه سیاه و سفید و رنگی در دقیقه و سرعت کپی ۲۹ صفحه رنگی و سیاه و سفید در دقیقه است.

قابلیت اتصال به Mac و PC با استفاده از پورت usb۲/۰، چاپ تصویر از روی کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر و امکان ذخیره‌سازی در کارت حافظه، قابلیت چاپ مستقیم از دوربین دیجیتال و تجهیز به صفحه نمایش LCD،ا ۵/ ۲ اینچی برای مشاهده تصاویر از کارت حافظه از ویژگی‌های چاپگر چند کاره است.

قابلیت استفاده آسان به صورت دستگاه کپی رنگی بدون نیاز به کامپیوتر، وضوح چاپ dpiا ۵۷۶۰×۱۴۴۰ وضوح اسکن dpiا۲۴۰۰×۱۲۰۰، تجهیز به شش کارتریج مجزا برای بهینه کردن مصرف جوهر، سرعت چاپ و کپی ۳۸ صفحه سیاه و سفید و ۳۷ صفحه رنگی در دقیقه و تجهیز به پورت USB۲/۰ نیز از ویژگی‌های مدل Stylus photo RX۶۱۰ است.

این چاپگر قابلیت چاپ روی CD و DVD را نیز داشته و به یک صفحه نمایش ۵/۲اینچی رنگی نیز مجهز است. هنوز قیمت دقیق این چاپگرها توسط مادیران اعلام نشده است. اما به محض ورود به بازار با ضمانت مادیران به فروش می‌رسند.