سایتی برای دوستداران میراث فرهنگی

بازار دیجیتال- اگر مایل هستید اطلاعاتی در مورد ابنیه‌های تاریخی، مکان‌های جغرافیایی، موزه‌ها، آثار باستانی ایران کسب کنید بهتر است سری به سایت میراث فرهنگی به آدرس www.chn.ir بزنید. این سایت از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این سایت که بسیار جالب و تخصصی طراحی شده دارای قسمت‌های مختلفی است. در قسمت راست سایت، پیوندهایی نظیر میراث فرهنگی، گردشگری، فرهنگ و هنر، کتاب، بخش شنیداری و... دیده می‌شود که کاربر با کلیک روی هر کدام از این گزینه‌ها می‌تواند به اخبار و اطلاعات این موزه‌ها دسترسی پیدا کنند.

در قسمت چپ سایت نیز اخبار مهم در این حوزه وجود دارد. از دیگر قسمت‌های جالب این سایت آژانس عکس است که با کلیک روی آن می‌توانید به عکس‌های زیادی دسترسی پیدا کنید.

همچنین کاربرانی که به دنبال یافتن مقالاتی در حوزه فرهنگی و هنری هستند می‌توانند با کلیک روی گزینه «مقالات» که در بالای صفحه دیده می‌شود به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنند.

اما یکی دیگر از سایت‌هایی که در همین زمینه فعالیت می‌کند سایت www.chtn.ir است.

این سایت نیز که خبرهای میراث فرهنگی ایران را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، دارای قسمت‌هایی نظیر صنایع دستی، گردشگری، بین‌المللی، استان‌ها و... است.

در قسمت چپ این سایت لینک‌هایی با عناوینی چون یادداشت، گزارش و گفت‌وگو دیده می‌شود که کاربران با کلیک روی هر کدام می‌توانند اطلاعات جالبی در این زمینه دست پیدا کنند.

همچنین در قسمت راست این سایت گزینه‌ای با نام «پیوند» وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید با سایت‌هایی مرتبط در این زمینه آشنا شوید.