بودجه تبلیغات همراه اول کم‌تر از دو دهم درصد درآمد ارتباطات سیار

تبلیغات شرکت ارتباطات سیار، در خصوص ثبت‌نام سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری نبوده و بیشتر معطوف به معرفی نام، نشان و توانمندی‌های این شرکت است. وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در گفت‌وگو با سیتنا، اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار، اساسا هیچ‌گونه تبلیغاتی برای ثبت‌نام سیم‌کارت نداشته و بیشتر تبلیغات و آگهی‌های این شرکت، معطوف به نام و نشان و توانمندی‌های شبکه ارتباطات سیار به عنوان یک سرمایه ملی بوده است.

وی با اشاره به انتخاب نام تجاری و شعار و نشان شرکت متبوع خود در ماه‌های گذشته، گفت: برای تثبیت‌‌نام، شعار و نشان ارتباطات سیار، لازم به انجام تبلیغات بود که این تبلیغات از مرداد ماه آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، تصریح کرد: بودجه اختصاص داده شده به تبلیغات همراه اول بسیار محدود بوده و برابر مصوبه، کم‌تر از دو دهم درصد درآمد شرکت ارتباطات سیار است.

صدوقی همچنین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت برگزاری مناقصه‌ مرکز بیلینگ - صورت‌حساب‌گیری - شرکت ارتباطات سیار و علت تاخیر در اجرای این پروژه و ایرادی که سازمان بازرسی کل کشور درباره این جریان مطرح کرده بود، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در زمان کوتاهی پروژه‌ بیلینگ را در شرکت اجرا کنیم که فکر می‌کنم این حرکت در هفته‌های آینده به طور جدی‌تر پیگیری شود، اما در حال حاضر قرار داد منعقد شده و پیمانکار که شرکت صنایع مخابرات ایران است، در حال انجام کار طبق تعهدات خود است.