دوربین فیلمبرداری صورتی با طرح گربه

بازار دیجیتال- یک دوربین فیلمبرداری جالب و دوست‌داشتنی به بازار عرضه شده است. اگر به محصولات متفاوت و جالب به ویژه محصولات Hello Kitty علاقه‌مندید، بهتر است بدانید که این شرکت یک دوربین فیلمبرداری جدید را به بازار معرفی و عرضه کرده است.

این دوربین طراحی ساده اما جالبی داشته و به رنگ صورتی است. ابعاد این دوربین نسبتا کوچک بوده و روی آن طرحی از گربه معروف Hello Kitty جای گرفته است. این دوربین فیلمبرداری اندازه‌ای برابر ۴/۳×۹/۲×۳/۱اینچ داشته و وزن آن به حدود ۴۵۳گرم می‌رسد.

به این ترتیب حمل و جابه‌جایی این دوربین جالب راحت و بی‌دردسر خواهد بود. وضوح تصویر دوربین فیلمبرداری Hello Kitty برابر ۳مگاپیکسل بوده و قدرت زوم دیجیتال آن به ۴برابر می‌رسد. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و حافظه داخلی آن به ۱۶مگابایت می‌رسد.

کاربران امکان ارتقای حافظه با استفاده از کارت‌های حافظه SD را هم دارند. این دوربین امکان فیلمبرداری با سه وضوح تصویر ۱۵۳۶×۲۰۴۸پیکسل، ۱۲۰۰×۱۶۰۰پیکسل و ۶۰۰×۸۰۰پیکسل را داشته و مجهز به قابلیت تنظیم خودکار روشنایی تصویر است.

نمایشگر این دوربین از نوع LCD رنگی با ابعاد ۴/۱اینچ است.

دوربین فیلمبرداری Hello Kitty مجهز به یک نرم‌افزار ویژه برای نصب روی کامپیوترهای شخصی بوده و با ویندوزهای ۹۸، ME، ۲۰۰۰ و XP سازگار است. این دوربین با دو باتری سایز AA شارژ شده و دارای یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی است. این دوربین جالب و دوست داشتنی با قیمت ۹۵/۱۴۹دلار در بازار عرضه می‌شود.