سیم‌کارت صفر و کارکرده همراه اول در سه منطقه جنوب، غرب و مرکز تهران بدون نوسان قیمت نسبت به گذشته در اختیار مشتریان قرار گرفت.

برابر بودن عرضه و تقاضا برای خریدوفروش این کالا باعث شده تا اکثر فروشندگان سه منطقه فوق، سیم‌کارت صفر و کارکرده همراه‌اول را با ثبات قیمت مشخصی در بازار عرضه کنند. همچنین می‌توان آغاز واگذاری پنجمین دوره سیم‌کارت های ثبت نامی از سوی شرکت مخابرات را از دلایل دیگر ثبات قیمت سیم‌کارت‌های صفر و کارکرده همراه اول موجود در بازار دانست. هم‌اکنون میانگین قیمت سیم کارت صفر با کدهای دو تا هشت به ترتیب پنج میلیون و ۵۰۰هزار ریال، چهار میلیون و ۶۰۰هزار ریال، سه میلیون و ۸۰۰هزار ریال، سه میلیون و ۷۵۰هزار ریال، سه‌میلیون و ۶۰۰هزار ریال، سه‌میلیون و ۴۰۰هزار ریال و سه میلیون ریال است.
همچنین سیم‌کارت کارکرده همراه اول در سه منطقه جنوب، غرب و مرکز تهران با کدهای یک تا هشت به ترتیب پنج میلیون و 400هزارریال، چهار میلیون و 50‌هزار ریال، سه‌میلیون و 600‌هزار ریال، سه‌میلیون و 100‌هزار ریال، سه‌میلیون و 150‌هزار ریال، سه‌میلیون ریال، دو‌میلیون و 950‌هزار ریال و دو‌میلیون و 700‌هزار ریال است. نرخ فروش کدهای کارکرده فوق نیز به طور میانگین 100 تا 300‌هزار ریال بیشتر است.