PMP مجهز به رادیوی دیجیتالی

بازاردیجیتال- شرکت Insignia Solutions محصول جدیدی را به بازار انواع دستگاه‌های چندرسانه‌ای قابل حمل (PMP) عرضه کرد. مدل Insignia pilot یک PMP جدید مبتنی بر حافظه فلش است. حافظه این دستگاه ظرفیتی برابر ۴گیگابایت دارد.

این PMP امکان پخش فایل‌هایی با فرمت‌های MP۳، WMAا، WMA ORM، WMA PRO،‌ OGG، WAV، MP۴، WMV و JPEG را دارد.

امکان سازگاری با کارت حافظه SD از دیگر ویژگی‌های این PMP است.

این PMP امکان اتصال به کامپیوترهای شخصی و کامپیوترهای Mac شرکت Apple را نیز دارد. البته کاربران برای اتصال این PMP به کامپیوترهای خود و انتقال فایل‌های موسیقی نیاز به یک نرم‌افزار مدیریت فایل‌های موسیقی و تصویری دارند. این دستگاه همچنین مجهز به یک رادیوی دیجیتالی است. این رادیو امکان دریافت فرکانس ۲۰ایستگاه رادیویی روی موج FM را دارا است.

علاوه بر این، کاربران این دستگاه این امکان را دارند که از فروشگاه‌های آنلاین Best Buy، Rhapsody و iTunes فایل‌های موسیقی را دانلود کرده یا بخرند. همچنین این دستگاه مجهز به یک پورت USB نسخه۲ برای اتصال راحت به کامپیوترهای شخصی است.

باتری این PMP از نوع لیتیوم بوده و با هر بار شارژ تا ۲۵ساعت می‌تواند به طور مداوم کار کند.همچنین این PMP ابعادی برابر ۳/۳×۴/۰×۶/۱ اینچ دارد. شرکت Insignia solutions قیمت دستگاه چند رسانه‌ای قابل حمل مدل Insignia pilot را ۹۹/۱۱۹دلار اعلام کرده است.