ثبات قیمت در بازار مانیتور - ۱ دی ۸۶

بازار دیجیتال- قیمت انواع مانیتور طی یک ماه اخیر در بازار ثابت بوده و تغییر چندانی نکرده است. طبق اعلام برخی از فعالان بازار، این قیمت‌ها طی ۴۰ تا ۴۵ روز اخیر در برخی برندها در حدود ۵ تا ۵۰هزار تومان کاهش یافته است.

ساعد، یک فروشنده در پاساژ پایتخت این افت قیمت را مربوط به مانیتورهای LG می‌داند و می‌گوید: در بین برندهای مختلف، مانیتورهای LG طی شش ماه اخیر دچار بیشترین افت و خیز قیمت بوده‌اند که البته علت خاصی در این زمینه عنوان نشده است.

این فروشنده ضمن اشاره به فروش بالای مانیتورهای ایرانی مادیران گفت: مانیتورهای تولید داخل LG از کیفیت و وضوح تصویر بالاتری نسبت به نمونه‌های خارجی این برند برخوردارند و قیمت آنها نیز بالاتر است.

مادیران نمایندگی فروش مانیتورهای LG نیز در این رابطه می‌گوید: نرخ انواع مانیتورهای این برند طی یک ماه اخیر تقریبا ثابت بوده و تنها مدلی که با افت ۱۰ تا ۱۵هزار تومانی قیمت مواجه شده است، مدل N۱۷۱۰S است که یک مانیتور مجهز به اسپیکر بوده و در حال حاضر با قیمت ۲۸۴هزار تومان به فروش می‌رسد.

شرکت ایران رهجو، نمایندگی فروش مانیتورهای سونی نیز ضمن اعلام خبر ثبات قیمت مانیتورهای این برند طی سه ماه اخیر گفت: SDM-HS ۷۵P از مانیتورهای پرفروش ۱۷ اینچ سونی و مدل SDM-X۹۵K از مانیتورهای ۱۹ اینچ جدید این برند است که

به ترتیب با قیمت ۴۳۰هزار و۴۰۵هزار تومان به فروش می‌رسند.

«ایران نارا» نمایندگی فروش مانیتورهای BenQ نیز ضمن اعلام ثبات قیمت مانیتورهای این برند، از عرضه سری جدید مانیتورهای BenQ طی روزهای آینده خبر داد و گفت: مدل‌هایT۲۰۱W، ST۹۲W، T۹۰۵ و E۷۰۰ تنها مدل‌های موجود از مانیتورهای BenQ در بازار هستند که به ترتیب با قیمت ۲۷۰هزار، ۲۵۸هزار، ۲۵۶هزار و ۲۵۷هزار تومان به فروش می‌رسند.

طبق اعلام این نمایندگی، مدل ST۹۲W یک مانیتور Wide ۱۹ اینچ و مدل E۷۰۰ یک مانیتور LCD مجهز به اسپیکر است.

سام سرویس، نمایندگی فروش مانیتورهای سامسونگ نیز از ثبات قیمت مانیتورهای این برند طی یک ماه اخیر خبر داد.