W910 سونی اریکسون

W۹۱۰ سونی اریکسون از ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ در دو رنگ مشکی و قرمز وارد بازار جهانی شد. این گوشی جزء گوشی‌های باریک، کشویی است و در سری واکمن کمپانی سونی اریکسون طبقه‌بندی می‌شود. بر روی گوشی صفحه نمایش آن قرار دارد که در زیر آن کلید چهارجهته، دکمه‌های اصلی به همراه دکمه‌های میانبر قرار گرفته است. قسمت پایین گوشی یک انحنا به سمت پشت دارد.

در بالای صفحه نمایش دوربین VGA مخصوص مکالمه تصویری قرار دارد که در دو طرف آن دو کلید مخصوص کنترل تصویر و بازی تعبیه شده است.

با باز کردن گوشی کلید‌های شماره‌گیری در آن به چشم می‌خورد که شماره‌گیری با آنها آسان است. در حاشیه سمت راست گوشی کلید کنترل صدا قرار دارد و در پشت گوشی لنز دوربین آن دیده می‌شود.

دوربین تعبیه شده در این گوشی از نوع دو مگاپیکسل است و قابلیت بزرگنمایی تا ۵/۲ برابر را دارد. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به قابلیت فیلمبرداری با وضوح QVGA و به میزان حافظه آن اشاره کرد.

یکی از قابلیت‌های جالب توجه در دوربین این گوشی داشتن گزینه Photo Fix است که اشکالات جزئی عکس‌ها را برطرف می‌کند.

پخش‌کننده موزیک در این گوشی از نوع Walkman ۳.۰ player است و قابلیت پخش AAC, AAC+, AAC+ Enhanced,MPEG۴, AMR , MP۳, WAV را دارد.

از موارد جالب توجه در این گوشی امکان تغییر آهنگ‌ها با تکان دادن گوشی است که با حرکت گوشی به سمت راست و چپ آهنگ‌های قبلی و بعدی پخش می‌شوند و با حرکت دادن گوشی به سمت عقب و جلو آهنگ‌ها به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند که این قابلیت در صورت فعال بودن گزینه Shake Control در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. از این قابلیت برای انجام بازی هم در این گوشی استفاده می‌شود.

حافظه مورد استفاده در این گوشی ۳۵مگابایت گنجایش دارد و از محل کارت حافظه (Memory Stick Micro (M۲ با قابلیت ارتقای حافظه تا چهار گیگا بایت برخوردار است.

پورت USB، بلوتوث، GPRSو EDGE از جمله ابزار ارتباطی این گوشی هستند. باتری مورد استفاده در این گوشی از نوع

Li-Po ۹۳۰ mAh است و ۹ ساعت مکالمه مداوم و ۴۰۰ ساعت زمان آماده به کار را پشتیبانی می‌کند.