ارتباط ISPهای فاقد پروانه قطع خواهد شد

قطع ارتباط شرکت‌های ISP که درخواست صدور پروانه‌ جدیدشان را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال نکردند، طی نامه‌ای به مخابرات استان‌ها اعلام شد. علی ذوالقدر - مدیر کل صدور پروانه‌ خدمات ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران، با بیان این مطلب اظهار کرد: پهنای باند ارتباطی شرکت‌های ISP، ارائه‌کننده‌ خدمات اینترنت، که تا پایان شهریور ماه سال جاری مدارک خود را برای دریافت پروانه‌ جدید به سازمان ارسال نکردند، قطع خواهد شد.

وی با بیان این که این ارتباط تا زمان کسب پروانه‌ جدید قطع خواهد ماند، گفت: بحث درخواست صدور پروانه باز است و شرکت‌های متقاضی می‌توانند همچنان درخواست خود را برای ما بفرستند؛ اما ارتباطشان تا زمان صدور پروانه قطع خواهد شد و پروسه‌ کاری بعد از ارسال درخواست تا صدور پروانه تقریبا ۱۰۰ روز به طول می‌انجامد.

مدیر کل صدور پروانه‌ خدمات ارتباطی سازمان تنظیم مقررات در ادامه اظهار کرد: بعد از رسیدن درخواست به سازمان تنظیم مقررات و بعد از انجام بررسی‌های لازم و کامل بودن مدارک از متقاضیان ضمانت‌نامه‌ای گرفته می‌شود تا فعالیت خود را آغاز کنند.