گروه بنگاه‌ها- همایش بزرگ بازاریابی اینترنتی و برندینگ آنلاین ۲۵ تا ۲۸ مارس در نیویورک برگزار می‌شود. گروه بنگاه‌ها- همایش بزرگ بازاریابی اینترنتی و برندینگ آنلاین ۲۵ تا ۲۸ مارس در نیویورک برگزار می‌شود.

بیل هانت مدیر بازاریابی آی.‌بی.‌ام، آدام سینگر مدیر ارشد بازاریابی و تبلیغات گوگل، برایان اوتر مدیر ارشد بازاریابی و تبلیغات و داون فورتر مدیر ارشد برنامه‌ریزی شرکت بینگ مایکروسافت، لیزا فلوزینک مدیر ارشد شرکت ادوب، بیل مانگوان مسوول استراتژی‌های ارائه خدمات و محصولات شرکت ادوب، جول لونفیلد از شرکت توئیتر، اکاترینا والتر مسوول استراتژی‌های رسانه‌ای شرکت اینتل از سخنرانان این همایش هستند.

ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، متناسب‌سازی سایت‌ها با الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو، بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها، آنالیز و مدیریت کلمات کلیدی برای گسترش بازاریابی اینترنتی از مهم‌ترین محورهای مورد بحث در این نشست بین‌المللی است.

حمید سپید نام، مدیر و مسوول شرکت بازاریابی اینترنتی کاسپید که از جمله مدعوین همایش مذکور است، در این خصوص گفت: آشنایی با آخرین دستاوردهای بازاریابی اینترنتی و برندینگ آنلاین که از محورهای اصلی

کسب و کار و توسعه صادرات در قرن ۲۱ است، می‌تواند راهگشای بسیاری از فعالان کسب و کار در ایران باشد.

وی افزود: تلاش داریم علاوه بر انتقال تازه‌ترین مفاهیم و دستاوردهای علمی و فنی به ایران، ضمن نشان‌دادن حضور چهره‌های ایرانی در چنین نشست‌هایی، امکان حضور برخی از چهره‌های شاخص بین‌المللی را در ایران فراهم آوریم.