یک سایت خوشمزه

بازار دیجیتال- این هم یک سایت خوشمزه برای علاقه‌مندان به آشپزی. اگر شما از آن دسته افراد هستید که علاقه خاصی به آشپزی و آشنایی با انواع غذاها را دارید و می‌خواهید با نحوه پخت غذاهای مختلف آشنا شوید، بزرگ‌ترین سایت آشپزی ایران یعنی www.ashpazonline.com را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این سایت که به شکلی خاص و با رنگ‌های شاد طراحی شده، دارای قسمت‌های متنوع است. در قسمت چپ سایت پیوندهایی نظیر غذاهای دریایی، غذاهای گوشتی، غذاهای گیاهی، سس و ترشی و... دیده می‌شود. در قسمت میانی سایت غذاها و دسرهای تازه با نحوه طبخ آنها وجود دارد. در قسمت راست سایت گزینه‌های جالبی مانند پیشنهاد سرآشپز و نکات خانه‌داری وجود دارد که با کلیک روی هر کدام می‌توانید به اطلاعات دقیق و جالبی دست پیدا کنید. همچنین در قسمت تالار گفتمان هم می‌توانید مشکلات و سوالات خود را مطرح و به بحث و تبادل‌نظر بپردازید.

از دیگر بخش‌های این سایت که در بالای صفحه قابل مشاهده هستند، گزینه‌های بحث آشپزی و اضافه‌کردن غذا است. کاربران علاقه‌مند با کلیک روی گزینه «اضافه‌کردن غذا» می‌توانند غذاهای جدید خود را به این سایت اضافه کنند. به تمامی کسانی که می‌خواهند طعم غذاهای خوشمزه را امتحان کنند دیدن این سایت را پیشنهاد می‌کنیم.