چاپگر‌های جایگزین HP 1320

بازار دیجیتال- افزایش نرخ مدل ۱۳۲۰ از چاپگرهای HP که در پی کمبود این مدل در بازار به وجود آمده است، باعث شده تا بسیاری از فروشندگان، اقدام به ارائه نمونه‌های جایگزین برای این مدل کنند. این رسم بازار است. با کمیاب شدن یک مدل نه تنها نرخ آن بالا می‌رود، بلکه فروشندگان در صدد ارائه مدل‌های جایگزین برای آن کالا برآمده و سعی دارند قابلیت‌های آن کالا را به نمونه مشابه نزدیک و در نتیجه قیمت نمونه جایگزین شده را نیز افزایش دهند.

شاید به همین دلیل باشد که کانولا، نمایندگی فروش چاپگرهای CANON، مدل LBP۳۳۰۰ این برند را به عنوان جایگزین

مدل ۱۳۲۰ برند HP در بازار معرفی کرده است.

کانولا معتقد است: از آنجا که قیمت چاپگر پرفروش HP به۳۶۰هزار تومان افزایش یافته است، بسیاری از کاربران به خرید مدل LBP ۳۳۰۰ برند CANON علاقه نشان می‌دهند. طبق اعلام این نمایندگی، IBP ۳۳۰۰ یک چاپگر لیزری است با ویژگی‌هایی چون، سرعت چاپ ۲۱ صفحه A۴ در دقیقه، دقت چاپ ۶۰۰×۶۰۰ نقطه در اینچ و قابلیت چاپ دورو. این چاپگر با قیمت ۲۴۵هزار تومان و ضمانت کانولا به فروش می‌رسد. شرکت «سرزمین سبز» نمایندگی فروش چاپگرهای HP نیز ضمن تایید خبر کمیاب شدن مدل HP ۱۳۲۰ در بازار گفت: خط تولید مدل مذکور متوقف شده است و در حال حاضر این چاپگر در بازار به شدت کمیاب شده است.

این نمایندگی مدل‌های HP ۲۰۱۵ و HP ۲۰۱۴ را از چاپگرهای جایگزین این مدل معرفی کرد که به ترتیب با قیمت ۲۴۵هزار و ۲۱۵هزار تومان به فروش می‌رسد.