دوربین فیلمبرداری با ابعاد بسته آدامس

بازار دیجیتال- معمولا کوچک‌ترین‌ها در بازار محصولات دیجیتال پرطرفدار هم می‌شوند. درست به همین دلیل هم هست که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده سعی دارند با طراحی و تولید محصولات کوچک و متفاوت نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده و در نهایت حجم فروش خود را افزایش بدهند.

یـــک شرکــت چینـی اخیرا دوربین فیلمبرداری دیجیتال جدید خود را با عنوان کوچک‌ترین دوربین فیلمبرداری دنیا به بازار معرفی و عرضه کرده است.

این دوربین فیلمبرداری که با نام Micro به بازار معرفی شده، ابعاد بسیار کوچکی داشته و تقریبا به اندازه یک بسته آدامس است. طراحی این دوربین کاملا ساده بوده و وزن آن سبک است. به این ترتیب کاربران می‌توانند این دوربین کوچک را در جیب خود بگذارند و به راحتی آن را جابه‌جا کنند.

این دوربین فیلمبرداری مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ذخیره مستقیم فیلم‌های گرفته شده را روی کارت‌های حافظه SD دارد.

این کارت‌های حافظه می‌توانند حداکثر ظرفیتی برابر یک گیگابایت داشته باشند که برای ذخیره ۳۳ ساعت فیلم کفایت می‌کند.

دوربین فیلمبرداری دیجیتال Micro مجهز به یک پورت USB است که امکان اتصال مستقیم به کامپیوترهای شخصی و شارژ شدن را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دوربین با هر بار شارژ امکان فیلمبرداری مداوم تا ۲ساعت را به کاربرانش می‌دهد.

دوربین Micro قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۱۵ فریم در ثانیه را با وضوح تصویر VGA به کاربران می‌دهد. ویژگی مهم این دوربین مجهز بودن آن به یک کلید لمسی است که امکان فیلمبرداری را به طور مستقیم در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

دوربین کوچک Micro از هفته گذشته و با قیمتی در حدود ۲۹۵ دلار به بازار جهانی عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.