دوربینی با امکان فیلمبرداری در شب

بازار دیجیتال- این روزها شرکت‌های فعال در زمینه دوربین فیلمبرداری مدل‌های متنوعی را به این بازار معرفی می‌کنند. در این میان شرکت Aiptek که فعالیت چند ساله‌ای در این زمینه دارد، جدیدترین دوربین فیلمبرداری خود را به بازار معرفی کرد.

این محصول با مدل GO-HD به بازار معرفی شده است. این دوربین مجهز به یک نمایشگر ۴/۲اینچی و از نوع LCD است. وضوح تصویر این دوربین به ۷۲۰×۱۲۸۰ می‌رسد، همچنین وضوح تصویر این دوربین برای عکسبرداری به ۵مگاپیکسل می‌رسد و از تکنولوژی کاهش قرمزی چشم نیز بهره می‌برد.

این دوربین امکان فیلمبرداری در شب یا مکان‌های کم نور را نیز دارد و سرعت فیلمبرداری آن ۳۰فریم در ثانیه است. زوم اپتیکال این دوربین ۳برابر بوده است و امکان زوم ماکرو آن به ۲اینچ می‌رسد.

مدل GO-HD توسط باتری‌های لیتیومی شارژ می‌شود. همچنین این دوربین مجهز به یک چراغ LED است که میزان شارژ دوربین را نشان می‌دهد. این دوربین با هر بار شارژ توانایی ذخیره ۴ساعت فیلم را دارد.

این دوربین با کارت‌های حافظه SD و mmC سازگار است. استفاده از کارت حافظه SD امکان ارتقای حافظه تا ۴گیگابایت را به کاربرانش می‌دهد؛ همچنین این دوربین امکان اتصال به کامپیوترهای شخصی را از طریق پورت USB نسخه ۲ را دارد. مدل GO-HD مجهز به یک خروجی کامپوننت است که کاربران از طریق این خروجی می‌توانند به تلویزیون‌های HDTV اتصال پیدا کنند. در حال حاضر این دوربین با قیمت ۳۰۰دلار به بازار عرضه شده است.