دستگاهی سبک با امکانات متفاوت

بازار دیجیتال- شرکت Transcend به تازگی محصول جدیدی را روانه بازار دستگاه‌های MP۳ PLAYER کرده است. این محصول با نام T.SonicT۶۵۰ به بازار معرفی شده است.

MP۳PLAYER جدید این شرکت در واقع ترکیبی از طراحی ساده و وزن سبک را در اختیار دارد.

طراحی این دستگاه کاملا ساده، اما راحت برای کارکردن است. ابعاد این دستگاه نسبتا کوچک و برابر ۱۳× ۳۱× ۷۵ میلی‌متر است و وزن آن به کمتر از ۳۰گرم می‌رسد.

به این ترتیب حمل این دستگاه راحت است و کاربران می‌توانند آن را در داخل جیب یا کیف خود جا بدهند. وزن این دستگاه به قدری سبک است که حتی ممکن است کاربران آن فراموش کنند که چیزی در جیب خود گذاشته‌اند.

T.SonicT۶۵۰ مجهز به یک نمایشگر کوچک و دو رنگ OLED است که اطلاعات مربوط به فایل در حال اجرا را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر امکان تماشا از هر زاویه و حتی در تابش مستقیم نور را به کاربرانش می‌دهد.

این دستگاه دارای پنج کلید اصلی بوده و امکان اجرا و پخش فایل‌هایی با فرمت‌های MP۳، WMA، WAV و WMA-DRM۱۰ را دارد.

محصول جدید شرکت Transcend مجهز به رادیوی FM و امکان ضبط صدا است. این دستگاه از تکنولوژی Voice Activity Delection بهره می‌برد. این تکنولوژی امکان تنظیم پیشرفته برای ضبط با کیفیت صدا را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این MP۳ PLAYER که امکان پخش هفت حالت صدای مختلف (اکولایزر) را دارد، در دو نسخه ۲ و ۴ گیگابایتی طراحی و تولید شده است. نسخه ۲ گیگابایتی این دستگاه با رنگ سفید و نسخه ۴گیگابایتی آن با رنگ مشکی طراحی شده است. شرکت Transcend هنوز هیچ خبری را درباره قیمت و زمان عرضه این محصول اعلام و منتشر نکرده است.