دوربین فیلمبرداری با عمر باتری مناسب

بازار دیجیتال- شرکت SAMSUNG اخیرا جدیدترین محصول خود را به بازار انواع دوربین‌های فیلمبرداری دیجیتال معرفی و عرضه کرده است. این محصول جدید با نام VP-HMX۱۰C به بازار معرفی شده است.

دوربین فیلمبرداری جدید شرکت SAMSUNG طراحی ساده اما جذاب و متفاوتی داشته و به رنگ مشکی است. اندازه این دوربین کوچک و سبک بوده و به این دلیل قابلیت حمل و جابه‌جایی راحت‌تر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دوربین در حقیقت یک دوربین فیلمبرداری دیجیتال مبتنی بر حافظه فلش است. به همین دلیل هم هست که این دوربین زمان آماده به کار سریعی داشته و عمر باتری آن مناسب و کافی است. این دوربین امکان فیلمبرداری تا ۹۰دقیقه متوالی را با هر بار شارژ به کاربرانش می‌دهد.

دوربین مدل VP-HMX۱۰C دارای قدرت زوم اپتیکال ۱۰برابر بوده و قدرت زوم دیجیتال آن به ۲۰برابر می‌رسد.

این دوربین با کارت‌های حافظه SD، SDHC و MMC سازگار بوده و قابلیت ذخیره مستقیم فیلم‌های گرفته شده را روی آنها دارد.

صفحه نمایش این دوربین ابعادی نسبتا بزرگ دارد و به این دلیل امکان تماشای فیلم‌های ضبط شده را با وضوح و کیفیت مناسب به کاربرانش می‌دهد.

این نمایشگر قابلیت چرخش تا ۱۳۵درجه را به کاربرانش می‌دهد تا آنها بتواند در هر زاویه و هر مکانی فیلم‌ها را به راحتی ببینند.

دوربین فیلمبرداری مدل VP-HMX۱۰C همچنین مجهز به یک تکنولوژی متفاوت است. تکنولوژی iCheck در این دوربین در واقع به وسیله یک کلید تعبیه شده است.

کاربران با استفاده از این تکنولوژی کاربران می‌توانند از میزان باتری باقی‌مانده و حافظه اشغال نشده دوربین مطلع شوند.

دوربین جدید مدل VP-HMX۱۰C شرکت SAMSUNG از آخر ماه نوامبر به بازار جهانی عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.