کاهش قیمت جدیدترین گوشی سونی‌اریکسون

گوشی سونی‌اریکسون مدل K۷۷۰ که برای اولین بار با گارانتی «سیتادل تلکام» وارد بازار تلفن‌همراه تهران شده با ۲۰۰هزار ریال کاهش قیمت روبه‌رو شد. K۷۷۰ سونی‌اریکسون که کمتر از دو هفته است وارد بازار تلفن‌همراه شده است به دلیل افزایش عرضه با کاهش قیمت فوق روبه‌رو شد و به بهای دو‌میلیون و ۹۰۰هزار ریال معامله شد.گوشی سونی‌اریکسون مدل K۷۷۰ دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک، دوربین دوم VGA، مجهز به سیستم پخش صدای پلی فونیک ۷۲ کاناله، حافظه داخلی ۱۶ مگابایت، حافظه جانبی ۲۵۶ مگابایت کارت حافظه M۲ است.

همچنین فروشندگان گوشی تلفن‌همراه بازار جمهوری گوشی N۹۵ نوکیا، گوشی سونی‌اریکسون مدل W۷۰۰، مدل U۶۰۰ سامسونگ و K۱ موتورولا را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در اولین روز از هفته جاری در بازار تلفن‌همراه معرفی کردند.

برخی از فروشندگان معتقدند: قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل‌ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن‌همراه به خرید مدل‌های فوق اشتیاق داشته باشند.گوشی N۹۵ پنج مگاپیکسلی جزو اولین گوشی در بازار تلفن‌همراه تهران بوده که مجهز به بالاترین ورژن دوربین بوده و به بهای ۵میلیون و ۵۵۰هزار ریال فروخته شد.فروشندگان بازار جمهوری مدل W۷۰۰ سونی اریکسون را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این برند عنوان کردند. مدل فوق از ماه آوریل سال ۲۰۰۶ با وزن ۹۹ گرم و با دو رنگ سفید و طلایی به بازار جهانی عرضه شده است. از قابلیت‌های گوشی W۷۰۰ سونی اریکسون می‌توان به دوربین دومگاپیکسلی با قابلیت ۴ برابر بزرگنمایی، پخش صدای پلی فونیک ۴۰ کاناله و فناوری بلوتوث اشاره کرد.

در حال حاضر W۷۰۰ سونی اریکسون به بهای یک‌میلیون و ۸۰۰هزار ریال به فروش می‌رسد.گوشی U۶۰۰ سامسونگ با گارانتی رسمی که مقام پرفروش‌ترین مدل سامسونگ را از سوی فروشندگان کسب کرد به مبلغ ۳میلیون ریال فروخته شد.گوشی U۶۰۰ سامسونگ با تک رنگ طوسی در ماه فوریه سال ۲۰۰۷ میلادی وارد بازار جهانی شده است.

در همین حال گوشی K۱ موتورولا به بهای یک‌میلیون و ۸۵۰هزار ریال فروخته شد و به دلیل امکانات بالا و قیمت مناسب مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است.این گوشی ۱۰۲ گرمی در دو رنگ آبی و نقره‌ای در ماه جولای سال ۲۰۰۶ به بازار جهانی عرضه شد.گوشی K۱ موتورولا دارای دوربین دو مگاپیکسلی و مجهز به سیستم صدای پلی فونیک و فناوری بلوتوث است.