بزرگ‌ترین گردهمایی منطقه‌ای کانن در دبی برگزار شد

بازار دیجیتال- گردهمایی کانن با عنوان CANON CONCERTO با حضور بیش از ۴۰۰۰نفر شامل مهمانان ویژه و مصرف‌کنندگان خاص و خبرنگارانی از سرتاسر اروپا و خاورمیانه در شهر دبی برگزار شد. CANON CONCERTO با سخنرانی و خوش‌آمد گویی مدیر جدید (بازارهای رو به توسعه) کانن افتتاح شد.

فیورس در این سخنرانی تاکید کرد: این گردهمایی بزرگ از آن رو کنسرت کانن (CANON CONCERTO) نام‌گذاری شده که با جمع‌آوری مجموعه‌ای از آنچه شرکت کانن برای پیشرفت و سودآوری تمامی گروه‌های مصرف‌کنندگانش عرضه می‌کند.

هر چند یک نمایشگاه بسیار وسیع در حاشیه این کنسرت برپا شده بود و در سه بخش کاملا مجزا شامل عکاسی، استودیوی خانگی و راه‌حل‌های تجاری محصولات کانن را عرضه می‌کرد، ولی ویدمارک (مدیرعامل کانن خاورمیانه) تاکید کرد هدف اصلی از این گردهمایی (کنسرت) فقط آشنایی با محصولات جدید کانن نیست؛ بلکه هدف آن در حقیقت آشنایی حضار با شیوه‌های جدیدی است که از طریق آن می‌توانند عملیات تجاری اقتصادی خود را هدایت کرده و به مراحل جدید برسانند.

از ایران نیز یک گروه پنجاه نفره از طرف شرکت کامپیوتر ریز عرضه‌کننده محصولات کانن (در بخش چاپگرهای چند منظوره، اسکنر و موادمصرفی) حضور داشتند.