فهرست جست‌وجوهای برتر سایت گوگل در سال ۲۰۰۷ نشان داد که iPhone گوی سبقت را برده و نخستین جایگاه این فهرست را با رشدی بسیار سریع در ایالات متحده به خود اختصاص داده‌است. به گزارش سیتنا به گفته ماریسا مایر، در موتور گوگل در سال ۲۰۰۶، iPhone کلمه‌ای بسیار کم در مکان جست‌وجو تایپ شد؛ در واقع اصلا وجود نداشت. از تابستان گذشته، شرکت اپلiPhone را به عنوان تلفن‌همراه، موسیقی و ویدئوپلیر و وسیله مرورگر اینترنت به بازار عرضه کرد.

چهار سایت شبکه اجتماعی نیز رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند، از جمله Webkinz رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

در این رده‌بندی، وب‌سایت خبری مشهور TMZ سومین جایگاه و اسباب‌بازی‌های مبدل، رتبه چهارم را دارند.

مبدل‌ها اسباب‌بازی‌هایی هستند که بسیار پرطرفدارند و شکل آنها تغییر می‌کند. به عنوان مثال برای خودروهای روبات‌های بیگانه و پس از نمایش فیلم «مبدل‌ها» در سال ۲۰۰۷ با استقبال بیشتری نیز روبه‌رو شده‌اند.

یوتیوب، سایتی که در آن می‌توان ویدئوها را به اشتراک گذاشت، پنجمین جایگاه را در این فهرست دارد. سایت Club Penguin، یک سایت شبکه‌ای برای کودکان، جایگاه ششم، مای‌اسپیس رتبه هفتم و سایت‌های Heroes، فیس‌بوک و آنا نیکولاس اسمیت به ترتیب جایگاه‌های هشتم، نهم و دهم را به خود اختصاص داده‌اند. گوگل، همچنین فهرستی شامل واژه‌هایی تهیه کرده است که سریع‌ترین روند رشد را در جست‌وجو داشته ‌است.

گفتنی است iPhone بالاترین رتبه را در این فهرست نیز دارد.