اسپیکری سازگار با محصولات مختلف

بــازار دیجیتال- شــرکت Altec Lansing به تازگی محصول جدیدی را به بازار انواع اسپیکر معرفی کرد. مدل Orbit یک اسپیکر جدید با طراحی ساده و گرد است. طراحی گرد این دستگاه باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود.ابعاد این دستگاه بسیار کوچک است و این امکان را به کاربران می‌دهد که به راحتی آن را در جیب لباس خود قرار دهند.از ویژگی‌های اصلی این دستگاه تجهیز آن به تکنولوژی پخش صدای ۳۶۰ درجه است. این تکنولوژی باعث می‌شود که کیفیت پخش صدای این دستگاه افزایش یابد.

این دستگاه نیاز به ۳ باتری در اندازه AAA دارد که با هر بار شارژ این امکان را به کاربران می‌دهد که تا ۲۴ ساعت به طور مداوم از این اسپیکر استفاده کنند. این باتری‌های کوچک در کف دستگاه کار گذاشته می‌شوند.اسپیکر جدید شرکت Altec Lansing امکان اتصال به انواع i،ipod، CD player، MP۳playerتلفن‌همراه و لپ‌تاپ را دارا است.علاوه بر این پورت خروجی استریو ۵/۳میلیمتری این دستگاه باعث می‌شود که این اسپیکر با اغلب دستگاه‌ها سازگار شود.این اسپیکر این قابلیت را دارد که یک آداپتور پورت مینی‌ USB به آن وصل شود.

این آداپتور امکان اتصال این اسپیکر، به گوشی‌های تلفن‌همراه Motorola و سایر دستگاه‌هایی که پورت مینی USB دارند را فراهم می‌کند.

تنها مشکل این اسپیکر این است که وقتی باتری آن در حال اتمام است، کیفیت صدای آن تا حد چشمگیری پایین می‌آید.شرکت Altec Lansing قیمت اسپیکر مدل Orbit را ۹۵/۳۹دلار اعلام کرده است.این در حالی است که هنوز تاریخ عرضه دقیق این محصول اعلام و منتشر نشده است.