مدیر فروش تلفن همراه شرکت «نیمه‌هادی عماد» از عرضه گوشی ۳۹‌هزار تومانی WG ۲۰۱ هیوندایی طی هفته آینده به بازار تلفن همراه تهران خبر داد. زهیر طیب با بیان اینکه چند فروشگاه به عنوان توزیع‌کننده این برند مشخص شدند، یادآور شد: ۴فروشگاه در چهار نقطه مرکزی تهران، توزیع ۲مدل WG ۸۰۳ و WG ۲۰۱ هیوندایی در بازار تلفن همراه را برعهده دارند.طیب با اشاره به گسترش خدمات پس از فروش این برند بیان کرد: کاربران در صورت بروز هرگونه مشکل در گوشی‌های فوق می‌توانند گوشی‌های معیوب خود را از طریق پست به دفاتر مرکز خدمات ارسال کنند و از طریق سایت مربوطه به معایب گوشی‌های خود واقف شوند.۲مدل WG ۸۰۳ و WG ۲۰۱ هیوندایی به قیمت یک‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال و ۳۹۰‌هزار ریال وارد بازار تلفن همراه تهران می‌شود.

تغییر تعرفه گوشی بدون رجیستر کردن بی‌فایده است

ابتدا باید مشکل رجیستر (ثبت) کردن گوشی تلفن همراه در کشور حل شود. مهدی مفیدی، معاون وزیر صنایع و معادن، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: هم‌اکنون تعرفه گوشی تلفن همراه قابل اعمال نیست، زیرا عموم این گوشی‌ها به کشور قاچاق می‌شوند. او تاکید کرد: تعرفه بدون رجیستر کردن معنی ندارد و بدون اعمال تعرفه، تولید در کشور بی‌فایده خواهد بود.

تعرفه ۱۵درصدی یا ۳۰درصدی کدام یک تصویب می‌شود؟

افشار فروتن لاریجانی، رییس انجمن صنفی فروشندگان سیم‌کارت، گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی، در گفت‌وگو با سیتنا اظهار داشت: به‌‌رغم نظر انجمن صنفی و فعالان قانونی، مبنی بر لزوم تعیین تعرفه ۱۰‌درصدی برای واردات گوشی تلفن همراه، با این حال، تعیین تعرفه ۱۵‌درصدی نیز می‌تواند با توجه به شرایط موجود، زمینه‌ای را فراهم سازد که هم واردکننده قانونی در بازار فعالیت داشته باشد و هم تولیدکننده در یک فضای مناسب، به کار تولید بپردازد.به نظر می‌رسد با این حال تولید‌کنندگان تلفن همراه در کشور این تعرفه را به نفع روند تولید گوشی در کشور ندانسته وتعرفه ۳۰درصدی را پیشنهاد کرده‌اند. حال باید دید کدام‌یک از این تعرفه‌ها از سوی دولت به تصویب می‌رسد؟

جایزه یک‌میلیارد ریالی ایرانسل اهدا شد

جایزه یک‌میلیارد ریالی ایرانسل از مجموعه جوایز قرعه‌کشی جشنواره تابستانی ایرانسل اهدا شد.به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، تمامی مشترکینی که در فاصله ۱۹خرداد تا ۲۶شهریور ماه سال جاری سیم‌کارت ایرانسل خریداری کرده بودند، در قرعه‌کشی یک‌میلیارد ریال جایزه نقدی به طور خودکار شرکت داده شدند.بر همین اساس از این میان، غلامرضا سعادت‌نیا با خرید یک سیم‌کارت اعتباری ایرانسل و شرکت در قرعه‌کشی بزرگ ۳۱شهریور، جایزه یک‌میلیارد ریالی ایرانسل را به خود اختصاص داد که این جایزه در نهایت روز گذشته به وی تحویل شد.در جشنواره تابستانی ایرانسل علاوه بر جایزه یک‌میلیارد ریالی، سه دستگاه خودروی BMW نیز به ۳نفر ازکسانی که در طرح‌های تعرفه‌ تشویقی ایرانسل شرکت کرده بودند، اهدا شد.