دستگاه پخش موسیقی که در آب شنا می‌کند

بازار دیجیتال- اگر جزو آن دسته از طرفداران موسیقی هستند که دوست دارید آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را همیشه و همه جا گوش کنید، این خبر را بخوانید. احتمالا تا حالا اخبار زیادی درباره دستگاه‌ها و ابزار دیجیتال ضدآب شنیده‌اید. با این حال این بار قرار است خبری درباره طراحی و تولید یک دستگاه MP۳ Player ضد آب، شادی شما را بیشتر هم بکند. این محصول که در حقیقت ترکیبی از دو دستگاه MP۳ Player و

CD Player است، توسط شرکت Twinbird طراحی و تولید شده است. این دستگاه که با نام Zabady به بازار معرفی شده است، امکان گوش کردن به موسیقی را حتی در حمام و در حال دوش گرفتن هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

Zabady تمام امکانات موردنیاز کاربران را به آنها می‌دهد. این دستگاه امکان پخش فایل‌هایی با فرمت‌های MP۳ و WMA را داشته و مجهز به یک پورت USB برای اتصال به کامپیوتر و شارژ شدن است. کاربران این دستگاه با استفاده از قابلیت پخش رادیوی موج FM آن می‌توانند از برنامه‌های رادیوی دلخواهشان هم لذت ببرند.

نکته جالب درباره دستگاه Zabady این است که طبق ادعای شرکت تولیدکننده‌اش، این محصول می‌تواند تا عمق ۳۹ اینچی در آب فرورفته و تا نیم ساعت هم در آن باقی بماند، بدون آنکه دچار هیچ نقص یا مشکلی شود.

طبق اعلام شرکت Twinbird محصول مدل Zabady در حال حاضر با قیمتی در حدود ۱۹۰دلار در بازار جهانی عرضه شده و به فروش می‌رسد.