یادگیری در کوتاه‌ترین زمان

بازار دیجیتال- این روزها سایت‌های متعددی در زمینه آموزش‌های مجازی دیده می‌شود از دانشگاه‌های مجازی گرفته تا کلاس‌های آموزشی. یکی از این سایت‌ها که دارای سابقه بلندی نیز هست سایتwww.openlearningcenter است که با نام اختصاری OLC نیز مشهور است.

از طریق این سایت در هر کجای ایران که باشید می‌توانید زبان انگلیسی را در محل کار یا محل زندگی خود به صورت آموزش از راه دور (e-learning) در زمانی کوتاه و همراه با جدیدترین متد آموزشی کمبریج بیاموزید و در پایان نیز موفق به اخذ دیپلم بین‌المللی از کمبریج گردید.

این سایت که از سال ۲۰۰۱ به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه آموزش زبان انگلیسی آغاز کرده است، اولین مرکز آموزش مجازی زبان انگلیسی (آنلاین) در ایران به حساب می‌آید.

علاقه‌مندان برای یادگیری زبان و استفاده از امکانات این سایت کافی است بر روی گزینه «ثبت‌نام کنیم» که در بالا پنجره و سمت چپ قرار دارد کلیک کنید، با این کار پنجره‌ای پیش روی شما باز می‌شود که تمامی اطلاعات مربوط به نحوه ثبت‌نام در آن درج شده است.

پس از ثبت‌نام در این دورهای آموزشی شما می‌توانید از تمامی امکانات این سایت استفاده کنید. در این سیستم همه ملزومات آموزشی (CD نرم‌افزار و کتاب) در یک پکیج مخصوص OLC برای کاربران ارسال می‌شود.

در این روش شما بدون هیچ دغدغه یا کمبود زمانی می‌توانید از راه دور به یادگیری زبان مشغول شوید و اگر هم مشکلی داشتید از طریق استادهای آنلاین سایت، آن را برطرف کنید.