تلویزیون LCD با حالت‌های مختلف نمایش تصویر

بازار دیجیتال- شرکت Toshiba یکی دیگر از تلویزیون‌های خود را به بازار معرفی کرد. مدل ۴۲HL۶۷U تلویزیون جدیدی از نوع LCD است. اندازه صفحه نمایش این تلویزیون ۴۲اینچ است.

این تلویزیون مجهز به پردازنده ۱۴بیتی برای پردازش تصویر است. همچنین تکنولوژی pixelpure ۳G این تلویزیون امکان پردازش تصویر و افزایش کیفیت آن را به کاربران می‌دهد.

وضوح تصویر این تلویزیون ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل است که طبق گفته شرکت Toshiba این رقم وضوح تصویر طبیعی برای یک تلویزیون به حساب می‌آید.

۴۲HL۶۷U کنتراستی ۵برابر تلویزیون‌های معمولی Toshiba دارد.

تکنولوژی DynaLight Dynamic Backlight این تلویزیون رنگ پس‌زمینه را بر اساس محتوای تصویر تنظیم می‌کند. همچنین این تلویزیون ۶حالت مختلف برای نمایش تصویر دارد و این قابلیت بیشتر در سینماهای خانگی به کار می‌رود. این تکنولوژی باعث پخش با کیفیت تصاویر دریافت شده از دستگاه‌هایی مانندDVD Player می‌شود.

تلویزیون‌ جدید Toshiba مجهز به دو بلندگوی باکیفیت است که قدرت خروجی آنها به ۲۰وات می‌رسد. این بلندگوها ابعادی کوچک و باریک داشته و در دو طرف صفحه نمایش تلویزیون قرار دارند.

علاوه بر این، تکنولوژی Tru Bass در این تلویزیون‌ هم باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. این تکنولوژی حتی صداهای پایین را هم با کیفیت بالا پخش می‌کند.

این تلویزیون همچنین مجهز به یک پورت HDMI برای اتصال به دستگاه‌های مبتنی بر تکنولوژی HD و DVD Player است. سازگاری با سیستم‌های QAM، NTSC و ATSC از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون است.

شرکت Toshiba قرار است تلویزیون LCD مدل ۴۲HL۶۷U را به زودی به بازار عرضه کند.