تلویزیون LCD با ورودی‌های مختلف - ۴ آذر ۸۶

بازار دیجیتال- شرکت Sanyo که سال‌ها است در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌ها و محصولات مصرفی خانگی و دیجیتال فعالیت می‌کند، به تازگی جدیدترین محصول خود را روانه بازار این محصولات کرده است. جدیدترین محصول شرکت Sanyo در واقع تازه‌ترین دستگاه تلویزیون LCD این شرکت است. تلویزیون مدل CE۴۷FD۵۱-B یک تلویزیون LCD با اندازه ۴۷ اینچ است.

این تلویزیون برای استفاده در خانه‌هایی با سالن پذیرایی نسبتا بزرگ طراحی شده است. طراحی ظاهری این محصول ساده بوده و ضخامت باریکی دارد.

رنگ قاب این تلویزیون مشکی است و تنها یک کلید برای روشن یا خاموش کردن روی آن قرار دارد. به این ترتیب کاربران این محصول می‌توانند بقیه کلیدهای کاربردی مورد نیازشان را روی دستگاه کنترل از راه دور این تلویزیون پیدا کنند. تلویزیون مدل

CE۴۷FD۵۱-B شرکت Sanyo امکان پخش تصاویر با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

همچنین کنتراست یا شدت روشنایی این تلویزیون برابر یک با ۱۰۰۰ است.

جدیدترین تلویزیون LCD شرکت Sanyo دارای دو اسپیکر داخلی با قدرت ۸ وات برای هر کدام است.

این تلویزیون ۳۰ گرمی دارای ابعادی برابر ۸۵۰×۱۱۷۰×۳۳۵ میلیمتر است. ویژگی مهم این محصول ورودی‌های متعدد تعبیه شده در آن است.

به این ترتیب تلویزیون LCD جدید شرکت Sanyo مجهز به ۲ ورودی HDMI برای اتصال به دستگاه‌های HD، یک ورودی Component، یک ورودی ساب ووفر، یک ورودی Composite، یک ورودی برای کامپیوترهای شخصی، یک ورودی S-Video و یک خروجی SPDIF است.

تلویزیون LCD مدل CE۴۷FD۵۱-B شرکت Sanyo در حال حاضر با قیمتی در حدود ۱۱۳۷ یورو در بازار اروپا عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.