سایتی برای عکاسان ایرانی

بازار دیجیتال- اگر شما از آن دسته ا افراد هستید که به عکس و عکاسی علاقه خاصی دارید، بد نیست سری به سایت www.dourbin.net بزنید. این سایت که پایگاه عکس خبری ایران است برای پیشبرد و معرفی و اطلاع‌رسانی عکس خبری در ایران تاسیس شده است.

این سایت بسیار ساده و جذاب طراحی شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد که به تمام عکس‌های خبری در زمینه‌های فرهنگی و هنر، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و... دست پیدا کنند.

از دیگر امکانات این سایت می‌توان به دسترسی به وبلاگ رایگان با امکان آپلود ۲۰۰ عکس، ایمیل رایگان، ‌نمایشگاه عکس اینترنتی یا طراحی رایگان، اختصاص‌هاست ارزان‌قیمت و رایگان برای سایت عکاسان، امکان فروش و خرید دوربین‌های عکاسی، صفحه گالری رایگان برای عرضه عکس‌های خاص با نام عکاسان خبری، امکان انتشار مقاله‌ها، ترجمه‌ مقاله‌های انگلیسی، معرفی مسابقات عکاسی ایران و خارجی و... اشاره کرد.

همچنین این سایت به علاقه‌مندان به این حوزه امکان عضو شدن در سایت را هم می‌دهد. فقط کافی است با فرستادن اولین عکس، عضو دوربین دات نت شده و در برنامه‌های دوربین این سایت از قبیل نمایشگاه‌ها، قرارهای عمومی ماهانه، رای‌گیری‌ها، انتخاب رسمی سایت و... شرکت کنید.

در ضمن اعضایی که تقریبا به صورت مستمر با این سایت همکاری کنند، می‌توانند بعد از مدتی به عنوان عضو ثابت سایت انتخاب و در سایت دارای وبلاگ، صفحه شخصی و ایمیل شوند.

چند سایت مرتبط در زمینه فروش تجهیزات عکاسی:

خانه دیجیتال ایران

www.Digihause.ir

عکسباران

www.aksbaran.com

مرکز تجهیزات عکاسی حرفه‌ای

www.PPec.ir

نیکو نگرش

www.niko-negaresh.com