بهترین و بدترین محصولات الکترونیکی مصرفی در سال 2007

مجله Business Week در تازه‌ترین طبقه‌بندی خود به معرفی بهترین و بدترین فن‌آوری‌های برتر که بازار ابزارهای الکترونیکی مصرفی را در سال ۲۰۰۷ دستخوش تغییر کردند، پرداخته است. به گزارش مهر، در طبقه مجله Business Week در خصوص ابزارهای فن‌آوری‌های برتر مصرفی، شرکت اپل موفق شده است رتبه اول را به عنوان بهترین شرکت تولید‌کننده محصولات مصرفی به دست آورد.در این طبقه‌بندی «آی‌فون» تلفن هوشمند و رایانه‌های «مک پرو» (در انواع ثابت و قابل حمل) بهترین رایانه‌های شخصی سال شناخته شدند. در بخش رتبه‌بندی تلفن‌های همراه، نوکیا N۹۵ با صفحه نمایشگر بزرگ و وضوح تصویر بالا برای نمایش فیلم با کیفیت در حد dvd و ۲ گیگابایت فضای حافظه برای ذخیره موسیقی به عنوان بهترین محصول معرفی شد.این درحالی است که Razr۲ موتورولا و Upstage سامسونگ به عنوان بدترین تلفن‌های همراه سال شناخته شدند.

در طبقه‌بندی تلفن‌های همراه هوشمند، «آی‌فون» که نه تنها از سوی کاربران بلکه از طرف اپراتورهای تلفن‌همراه هم با استقبال مواجه شده است؛ به عنوان بهترین تلفن‌همراه هوشمند شناخته شد.

در بدترین‌های این طبقه‌بندی، تلفن‌همراه Palm Centro به دلیل قیمت بالاتر از قیمت محصولات مشابه، وزن زیاد و عدم امکان استفاده از فعالیت‌های چندعملکردی به عنوان بدترین محصول معرفی شد.