ثبات قیمت در بازار ماشین‌حساب و حضور غیاب

بازار دیجیتال- قیمت انواع دستگاه حضور و غیاب و ماشین‌حساب طی ۳ماه گذشته در بازار ثابت بوده وتغییر چندانی نکرده است. طبق اعلام فعالان بازار، در بین برندهای مختلفی چون کاسیو، شارپ، پارس‌حساب و ... ماشین‌حساب‌های کاسیو جزو گران‌قیمت‌ترین‌ و ماشین‌حساب‌های پارس‌حساب جزو پرفروش‌ترین‌های بازار به شمار می‌روند.

سائدی، یک فروشنده انواع ماشین‌حساب، مدل‌هایDS-۳TV و DS۲TV را از جدیدترین ماشین‌حساب‌های رومیزی کاسیو معرفی کرد که به ترتیب با قیمت ۲۶هزار و ۷۰۰تومان و ۲۳هزار و ۶۰۰تومان به فروش می‌رسند.

این فروشنده همچنینPJ۳۱۳۰ و PR۱۲۱۲LA را از ماشین‌حساب‌های جدید پارس‌حساب معرفی کرد که به ترتیب با قیمت ۱۲هزار و ۸۰۰ تومان و ۶۵هزار تومان به فروش می‌رسند.

نمایندگی فروش ماشین حساب‌های شارپ نیز از ثبات قیمت ماشین حساب‌های این برند طی سه ماه اخیر خبر داد و گفت: به‌رغم بازگشایی مدارس و آغاز فصل استفاده از این کالا هیچ تغییری در نرخ ماشین حساب اعمال نکردیم.

این شرکت مدل ZQ۲۹۰H را از ماشین حساب‌های جدید این برند معرفی کرد که طی روزهای آینده وارد بازار می‌شود.

در بین دستگاه‌های حضور و غیاب هم دستگاه‌های شرکت‌های علم و صنعت و دنیای پردازش از فروش بالایی برخوردارند.

طبق اعلام شرکت علم و صنعت، مدل‌های ST-ROI و ST-PROV از دستگاه‌های جدید حضور و غیاب این شرکت هستند که به ترتیب با قیمت ۷۲۰هزار و ۶۷۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

پالیز افزار نیز ضمن اعلام خبر ثبات قیمت دستگاه‌های حضور و غیاب این شرکت مدل‌های PF-۹۰۰۰J و ۲PTR-۷۲ از دستگاه‌های جدید این شرکت معرفی کرد. این دستگاه‌ها به ترتیب با قیمت ۷۴۹هزار و ۴۰۰هزار تومان به فروش می‌رسند.