پرفروش‌‌ترین گوشی‌های بازار تهران

فروشندگان تلفن همراه دو مدل ۶۳۰۰ و N۷۳ با گارانتی متفرقه از برند نوکیا،W۸۱۰ و W۸۸۰ از برند سونی اریکسون، A۱۲۰۰ و K۱ با گارانتی «فیتکو» از برند موتورولا و U۶۰۰ از برند سامسونگ را پرفروش‌ترین گوشی در بازار تلفن همراه معرفی کردند. گوشی‌های ۶۳۰۰ و N۷۳ نوکیا به بهای ۲میلیون و ۲۰۰‌هزار ریال و ۳میلیون و ۵۵۰‌هزار ریال در بازار به فروش می‌رسد.

گوشی ۶۳۰۰ نوکیا که در تیراژ نسبتا کمی ‌وارد بازار شد، از بدو ورود به بازار به دلیل ظاهر متفاوت نسبت به سایر مدل‌های موجود نوکیا مورد استقبال چشمگیر کاربران این برند قرار گرفت.

این گوشی که از ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ در ۲ رنگ نقره‌ای و مشکی وارد بازار جهانی شده، علاوه بر صفحه نمایش TFT از قابلیت نمایش ۱۶میلیون رنگ و تجهیز به دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲مگاپیکسلی از سیستم پخش صدای پلی فونیک ۶۴کاناله نیز برخوردار است‌.

گوشی‌ N۷۳ نوکیا نیز ۱۱۶ گرم وزن دارد و از ماه آوریل سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهانی شده و با دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳‌مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۴۲‌مگابایتی و با رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و سفید در بازار موجود است. همچنین ۲مدل W۸۱۰ و W۸۸۰ سونی اریکسون نیز به ترتیب به بهای ۲میلیون ریال و ۳میلیون و ۱۵۰‌هزار ریال در سطح بازار تلفن همراه تهران معامله می‌شود. گوشی W۸۱۰ سونی اریکسون دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، قابلیت بزرگنمایی ۴برابر، حافظه داخلی ۲۰مگابایت، کارت memory stick duo pro، قابلیت ارتقای حافظه جانبی تا ۲گیگا بایت دارد و مجهز به سیستم پخش صدای پلی‌فونیک ۴۰‌کاناله است. در همین حال مدل W۸۸۰ در رنگ‌بندی قرمز، مشکی، نقره‌ای و استیل از ماه فوریه سال ۲۰۰۷ میلادی به بازار جهانی عرضه شده است. این گوشی ۷۱ گرمی دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲مگاپیکسلی و دوربین دوم VGA با فوکوس اتوماتیک، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲‌هزار و ۱۴۴‌رنگ، حافظه داخلی ۱۶مگابایت، حافظه جانبی یک‌گیگابایت کارت حافظه (Memory Stick Micro (M۲ و قابلیت ارتقا تا ۴گیگابایت دارد و مجهز به سیستم پخش صدای پلی فونیک است. در حال حاضر ۲مدل K۱ و A۱۲۰۰ موتورولا با گارانتی «فیتکو» به بهای ۲میلیون و۱۹۰‌هزار ریال و ۲میلیون ۹۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد. فروشندگان بازار سامسونگ که مدل U۶۰۰ سامسونگ را جزو پرفروش‌ترین مدل این برند در بازار تلفن همراه معرفی کردند، قیمت آن را ۲میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال اعلام کردند.

گوشی سامسونگ مدل U۶۰۰ با تک‌رنگ نقره‌ای در ماه فوریه سال ۲۰۰۷ میلادی وارد بازار جهانی شده است.

این گوشی دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳‌مگاپیکسلی، ابعاد عکس ۲۰۴۸ در۱۵۳۶ پیکسل، حافظه داخلی ۶۰‌مگابایت، حافظه جانبی (microSD (TransFlash دارد.