دوربین برای عکاسی در هر مکان

بازار دیجیتال- شرکت SONY سال‌ها است که در زمینه طراحی و تولید محصولات دیجیتال فعالیت می‌کند، محصولات جدیدی را به بازار دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی و عرضه کرده است. دوربین دیجیتال مدل DSCH۳ یکی از محصولات جدید SONY است که به تازگی به بازار عرضه شده است. این دوربین که برای کاربران نیمه حرفه‌ای طراحی شده است، قابلیت‌هایی را به کاربرانش می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانند به راحتی در هر جا و هر موقعیتی به عکاسی بپردازند.

این دوربین، امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱/۸مگاپیکسل را دارد و قدرت زوم اپتیکال آن به ۱۰برابر می‌رسد. این در حالی است که قدرت زوم دیجیتال آن به ۲۰برابر می‌رسد.

لنز این دوربین از نوع

Carl Zeiss و مجهز به تکنولوژی Super Zoom برای بزرگ‌نمایی بیشتر است. حالت Marco این دوربین امکان عکسبرداری تا فاصله ۲سانتی‌متر از سوژه مورد نظر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دوربین با کارت‌های حافظه سازگار است و تکنولوژی تشخیص چهره دارد که امکان تشخیص ۸ چهره در هر عکس را به کاربرانش می‌دهد. دوربین مدل DSCH۳ ابعاد برابر ۵/۴۷×۵/۶۸×۱۰۶ میلی‌متر دارد و وزن بدنه آن سبک است که امکان حمل‌ و جابه‌جایی آن را راحت‌تر می‌کند.

وزن این دوربین بدون در نظر گرفتن کارت حافظه آن به ۲۶۴گرم می‌رسد. این دوربین همچنین مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۵/۲اینچ است و وضوح تصویر آن به ۱۱۵۰۰۰پیکسل می‌رسد.

عمر باتری این دوربین مناسب است و امکان گرفتن ۳۳۰عکس را در هر بار شارژ در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

طبق اعلام شرکت SONY، دوربین مدل DSCH۳ این شرکت در حال حاضر با قیمت ۲۹۹دلار در بازار جهانی به فروش می‌رسد.