بازار دیجیتال- بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی در بین تعدادی از چاپگرهای حاضر در بازار ایران، HP با در اختیار داشتن بیشترین درصد از سهم بازار در بین مصرف‌کنندگان ایرانی همچنان در صدر جدول قرار دارد.

آخرین نظرسنجی باشگاه فعالان ICT از فروشندگان بازار چاپگر ایران نشان می‌دهد، HP با داشتن ۴۱درصد از سهم بازار دارای بیشترین اعتبار در بین مصرف‌کنندگان ایرانی است.
از مقایسه این سهم با شاخص‌های گذشته در دو مقطع زمانی 6ماه و عدم تغییر سهم این برند در این مدت، می‌توان با صراحت گفت که HP هم‌اکنون حاکم بی‌رقیب بازار است. یک پله پایین‌تر از HP، EPSON با تمرکز بر بخش دیگری از بازار ایستاده است. این برند که دیگر در بازار چاپگرها یک باسابقه محسوب می‌شود و با توجه به قیمت مناسب، یکی از گزینه‌های اصلی دوستداران چاپ عکس است.
این برند نیز طبق شاخص‌های گذشته همانند HP از سهم تقریبا یکسانی از محبوبیت برخوردار بوده است و در حال حاضر با افت ۲درصدی نسبت به شاخص فروردین گذشته با ۲۲درصد و تنها یک‌درصد اختلاف سهم با CANON بالاتر از این برند قرار داد.
همچنین در این رده‌بندی چاپگر‌های SAMSUNG هم که به تازگی به گردونه رقابت اضافه شده است، بعد از CANON در رده چهارم قرار گرفته است.