V3X موتورولا

V۳X از جمله گوشی‌های RAZER شرکت موتورولا است که از سه ماه اول سال ۲۰۰۵ میلادی وارد بازار جهانی شده است. باریک بودن این گوشی آن را در مجموعه گوشی‌های RAZER دسته‌بندی می‌کند.

نکته جالب توجه این گوشی جنس بدنه آن است که از یک پلاستیک نرم است و جای انگشت روی آن باقی نمی‌ماند.روی قسمت بالای گوشی، دوربین و فلاش آن قرار دارد. کلید کنترل صدا در حاشیه گوشی است و در قسمت پایین آن محل اتصال USB و شارژر قرار دارد.یک صفحه نمایش هم روی قسمت خارجی این گوشی است که قابلیت نمایش ۶۵هزار رنگ را دارد، اما یکی از ایرادات وارد بر صفحه نمایش قابل مشاهده نبودن اطلاعات آن در نور خورشید است. این گوشی دو مگاپیکسلی قابلیت بزرگنمایی تا ۸ برابر را دارد. همچنین V۳X از قابلیت فیلمبرداری به میزان حافظه هم برخوردار است.در منوی دوربین این گوشی گزینه‌ای برای عکس گرفتن از خود کاربر هم قرار دارد که مانند آینه عمل می‌کند و تصویر عکاس را در صفحه نمایش داخلی نشان می‌دهد.پخش‌کننده موزیک این گوشی از نوع MP۳ player است و قابلیت پخش AAC+, MPEG۴, WMV, WMA, MP۳ را دارد.V۳X از ۶۴ مگا بایت حافظه برخوردار است و قابلیت افزایش حافظه تا ۵۲ مگابایت را هم دارد.این گوشی از یک پورت USB و بلوتوث نسخه ۲/۱ هم برخوردار است.هندزفری‌های مورد استفاده برای این گوشی مدل S۲۰۰ وHS۷۰۰ است.

همچنین هندزفری‌های بلوتوث مدل HS۸۳۰، H۳ ، H۷۰۰ ، H۵۰۰ ، HS۸۰۵،HS۸۵۰ ، RAZRWIRE،HS۸۱۵ ،H۳۰۰ ، H۶۰۵ و HS۸۲۰ از این گوشی پشتیبانی می‌کنند. این گوشی که هم اکنون نمایندگی فروش آن را شرکت پارس تل به عهده دارد، با قیمت یک‌میلیون و ۹۵۰هزار ریال در بازار تلفن‌همراه به فروش می‌رسد.