دوربینی برای رویاهای صورتی

بازار دیجیتال - رویای صورتی کودکان قرار است رنگ واقعیت به خود بگیرد. دوربین فیلمبرداری دیجیتال HELLO KITTY در واقع این امکان را به کاربران کوچک و دوست داشتنی می‌دهد.

این دوربین که با نام !NHJ CHE-EZ به بازار معرفی شده دارای لنزی با وضوح تصویر ۳ مگاپیکسل است. دوربین جدید HELLO KITTY امکان ضبط تصاویر را با فرمت MP۴ داشته و قابلیت فیلمبرداری با دو حالت مختلف را دارد.

به این ترتیب دوربین مدل !NHJ CHE-EZ امکان فیلمبرداری با وضوح ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل با سرعت ۲۰ فریم در هر ثانیه یا با وضوح ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل را با سرعت ۱۲ فریم در هر ثانیه در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. قدرت زوم دیجیتال این دوربین به ۴ برابر می‌رسد. این دوربین جالب دارای یک نمایشگر LCD با اندازه ۴/۱ اینچ بوده و مجهز به یک خروجی تلویزیون است که به کاربران کوچکش امکان تماشای فیلم‌های گرفته شده با این دوربین را به طور مستقیم روی نمایشگرهای بزرگ تلویزیون می‌دهد. این دوربین که با کارت‌های حافظه SD سازگار است امکان ضبط فیلم به طور مستقیم روی این کارت‌های حافظه را دارد. به این ترتیب رویاهای صورتی کودکان می‌توانند روی کارت‌های SD و حداکثر با ظرفیت ۲۵۶ مگابایت به تصویر کشیده شوند.