W810 موزیسین همراه

W۸۱۰ سونی اریکسون که با تاخیری تقریبا یک‌ساله در سه ماه نخست سال ۲۰۰۷ میلادی وارد بازار ایران شده، یکی از محصولاتی است که این روزها به دلیل ویژگی خاص آن در پخش موسیقی در دست بسیاری از جوان‌ها و نوجوان‌های ایرانی مشاهده می‌شود. این گوشی اسپرت، با ظاهری زیبا و قیمت نسبتا مناسب آن با استقبال خوبی در بازار ایران روبه‌رو شده که قابلیت پخش انواع فرمت‌ها صوتی و تصویری مانند MP۳/AAC/MPEG۴ موجب شده تا به نوعی در ردیف محصولات سونی اریکسون، یک گوشی برجسته و متفاوت محسوب شود. W۸۱۰ به این منظور طراحی شده است که یک پخش‌کننده موسیقی عالی باشد و در عمل نیز همین طور است.

دوربین

دوربین ۲ مگاپیکسلی این گوشی دارای فوکوس خودکار است و قابلیت بزرگنمایی تصاویر را تا ۴ برابر دارد. این دوربین که به فلاش مجهز است، در ابعاد ۱۶۲۳X ۱۲۲۴ پیکسل عکسبرداری می‌کند.همچنین این دوربین قابلیت فیلمبرداری به میزان ظرفیت حافظه را هم دارد.

ابزار ارتباطی

اتصالات این گوشی شامل بلوتوث، USB، اینفرارد، Fast port و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت با استفاده از سیستم EDGE است.

حافظه

حافظهW۸۱۰ ا۲۰ مگابایت است و همچنین از امکان استفاده از یک کارت Memory Stick Duo Pro ۵۱۲ مگابایتی نیز برخوردار است که می‌توان آن را تا ۲ گیگا بایت ارتقا داد.

وسایل جانبی

این گوشی قابلیت اتصال به ۳‌مدل هندز فری را دارد که از جمله آنها می‌توان به HPS-۶۰، HPM-۷۰ و مدل HPB-۶۰ اشاره کرد. برای این گوشی از ۳ مدل کارکیت بلوتوث HCB-۳۰۰،HCB-۷۰۰ و مدل HCB-۱۰۰ هم می‌توان استفاده کرد. کابل W۸۱۰ مدل DCU-۶۰ و شارژ آن مدل CST-۶۰ است.

از مشخصات دیگر این گوشی داشتن SMS, EMS, MMS, Email, Instant Messaging، تایپ هوشمند T۹، ویبره، آیفون، سیستم ضبط صدا، سیستم شماره‌گیری با صوت، فرمان صوتی، رادیو (FM با RDS)، چراغ قوه است. یکی از ایراداتی که به این گوشی واردشده، نداشتن منشی تلفنی است. علاوه بر این نداشتن فناوری Push to talk، مکالمه تصویری، قابلیت ویرایش آفیس و قابلیت pdf است. این گوشی با خدمات پس از فروش شرکت «الرمس» هم‌اکنون در بازار به قیمت ۲میلیون ریال به فروش می‌رسد.